۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸

قبادیان:

27 چاه جدید در شهر اصفهان در مدار تأمین آب قرار گرفت

27 چاه جدید در شهر اصفهان در مدار تأمین آب قرار گرفت

اصفهان - خبرگزاری مهر: معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در حال حاضر حدود 27 حلقه چاه آب در سطح شهر و در برخی از نقاط مرتبط با اصفهان بزرگ در مدار بهره برداری قرار گرفته است .

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قبادیان با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص حفر چاه ، اظهار داشت: 112 محل در اصفهان برای حفر چاه های بحران، نقطه یابی شده و مجوز حفر 76 حلقه چاه نیز صادر شده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر بیش از 50 حلقه چاه در شهر اصفهان و نقاطی که متصل به اصفهان بزرگ بوده ،حفر شده است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح کرد: هم اکنون این چاه های آب در خیابان های هشت بهشت ، امام رضا (ع)، کاوه ، رباط ، پارک قلمستان ، شیرخانه حبیب آباد ، شیرخانه زینبیه ، رکن الدوله و در برخی از شهرهای متصل به اصفهان بزرگ مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: نخستین حلقه چاه آب منطقه ملک شهر واقع در خیابان رباط  - پارک گل محمدی با تلاش کارکنان آبفا منطقه 5 مورد بهره برداری و به شبکه توزیع آب اصفهان متصل شد.

قبادیان گفت: کار حفر چاه های مورد نیاز شبکه توزیع از سال قبل و با همکاری شهرداری اصفهان آغاز شده بود.

وی با اشاره به بهره برداری از چاه آب واقع در خیابان هشت بهشت اصفهان ، تصریح کرد: با نصب پمپ با دبی 41 لیتر بر ثانیه ، کلرزن مایع ، تابلو برق ، ساخت اتاقک مخصوص و 400 متر لوله گذاری با قطر 200 میلی متر عملیات تجهیز چاه هشت بهشت به پایان رسید و این چاه در مدار بهره برداری قرار گفت.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: در حال حاضر 27 حلقه چاه آب به شبکه آبفا متصل شده و بقیه نیز در حال تجهیز و تکمیل است که در روزهای آینده به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: برآوردهای صورت گرفته از مجموع آبدهی چاه های پمپاژ شده بیانگر آبدهی یک هزار و 200 لیتر در ثانیه بوده که به طور متوسط آبدهی هر چاه 24 لیتر بر ثانیه است.

قبادیان به عمق چاه های حفاری شده اشاره کرد و گفت: مجموع عمق چاه های حفاری شده به بیش از 7 هزار و 360 متر می رسد به طوری که می توان عنوان کرد متوسط عمق هر چاه 150 متر است.
 

کد خبر 2341294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha