۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴

فلاح:

کم آبی روستاهای مرکزی شهرستان اهر را تهدید می کند/ قیمت خرید تضمینی گندم پایین است

کم آبی روستاهای مرکزی شهرستان اهر را تهدید می کند/ قیمت خرید تضمینی گندم پایین است

اهر – خبرگزاری مهر: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه کم آبی روستاهای مرکزی شهرستان اهر را تهدید می کند و زمین های کشاورزی حاصلخیزی خود را با گذشت از  دست می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس فلاح صبح یکشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به چند روستای بخش مرکزی اهر در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه تولید گندم در وضعیت فعلی کشور یک ضرورت است، گفت: قیمت خرید تضمینی گندم پایین است و کشاورزان چندان علاقه و انگیزه ای برای کشت گندم ندارند و برایشان این قیمت مقرون به صرفه نیست.

وی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات روستاها گفت: برای ایجاد امکانات و افزایش رفاه روستائیان اهر بودجه آسفالت ریزی 140 کیلومتر از راه های روستاهای مختلف اهر گرفته شده و به زودی عملیات آسفالت ریزی شروع می شود.

فلاح با بیان اینکه بیشتر روستاهای اهر از نعمت گاز بهره مند شدند، گفت: دیروز نیز پروژه گازرسانی روستای افیل و چند روستای دیگر اهر را افتتاح کردیم که هم اکنون آنها از گاز استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاهای انجرد مطالبه برحق مردم از مسئولان است، ادامه داد: این پرژه نیز با همت مدیرعامل شرکت گاز هرچه زودتر شروع خواهد شد.

لازم به توضیح است که شش روستای سردسیر دامنه های بزکش از توابع بخش مرکزی اهر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند. که به گفته مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی برای اجرای این پروژه 20 کیلومتر شبکه توزیع و بالغ بر 12 میلیارد ريال از محل اعتبارات شرکت گاز آذربایجان شرقی هزینه شده است.

کد خبر 2342191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha