۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۳۱

کلاهبرداری شرکت لیزینگ از شهروندان تهرانی/ هشدار پلیس در مورد خریدلیزینگی خودرو

کلاهبرداری شرکت لیزینگ از شهروندان تهرانی/ هشدار پلیس در مورد خریدلیزینگی خودرو

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي ناجا، به متقاضيان خريد اقساطي خودرو هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،سرهنگ فریدون رهبريان در این باره گفت: گفت: چندي پيش، شرکتي تحت عنوان ليزينگ، اقدام به کلاهبرداري از شهروندان تهراني که متقاضي خريد خودرو بوده اند، کرده است.

وي افزود: اين شرکت با انتشار آگهي فروش خودرو در يکي از روزنامه هاي کثيرالانتشار، شرايط آساني را براي فروش اعلام کرده و متاسفانه برخي از شهروندان فريب خورده و با مراجعه به دفتر شرکت، اقدام به ثبت نام کردند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي ناجا، تصريح کرد: براساس اعلام اين شرکت، متقاضيان در زمان انعقاد قرارداد، بخشي از قيمت خودرو را پرداخت کرده و شرکت متعهد مي شود باقيمانده مبلغ خريد خودرو را در قالب وام و به صورت اقساط از متقاضيان دريافت کند.

به گفته سرهنگ رهبريان، مسئولان اين شرکت، پس از فرارسيدن موعد قرارداد و زمان تحويل خودرو، به تعهدات خود عمل نکرده و تحويل خودرو را به موعد ديگري موکول مي کردند.

وي با تاکيد براينکه شهروندان هنگام خريد خودرو به صورت اقساطي، دقت لازم و کافي را داشته باشند، خاطرنشان کرد: مردم ضمن اينکه نبايد فريب شرايط سهل و آسان اينگونه شرکت ها را بخورند، لازم است قبل از انعقاد قرارداد، با مراجعه به يکي از شرکت هاي خودروسازي، قانوني بودن فعاليت شرکت موردنظر را استعلام کنند.
 

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي ناجا، يادآور شد: ثبت شرکت دليل بر قانوني بودن عملکرد آنان نيست.

کد خبر 2344876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha