۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۳۱

حائری مطرح کرد:

محاسبه نرخ برق پلدختری ها مطابق تعرفه منطقه 2 نیازمند کار کارشناسی است

محاسبه نرخ برق پلدختری ها مطابق تعرفه منطقه 2 نیازمند کار کارشناسی است

پلدختر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت توانیر گفت: محاسبه نرخ برق پلدختری ها مطابق تعرفه منطقه 2 نیازمند کار کارشناسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، همایون حائری ظهر چهارشنبه در جریان افتتاح نیروگاه گازی شهرستان پلدختر اظهار داشت: نرخ برق شهرستان پلدختر ابتدا در منطقه چهار قرار داشت که با پیگیریهای انجام شده این شهرستان به منطقه سه انتقال داده شد.

وی با اشاره به سفر وزیر نیرو و دستور ایشان برای تبدیل نرخ برق این شهرستان به تعرفه منطقه 2 افزود: برای این تغییر نیاز به اقدامات و بررسیهای کارشناسی است.

مدیرعامل شرکت توانیر افزود: در این راستا باید مولفه های مربوط به درجه حرارات، رطوبت و ...شهرستان پلدختر را از سازمان هواشناسی بگیریم و بررسیهای لازم را انجام دهیم.

حائری عنوان کرد: پس از انجام این فرآیند نیاز است که نظر دولت را نیز در این زمینه بگیریم و سپس این تعدیل نرخ تعرفه برق صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ما پیگیر هستیم و وزیر نیرو نیز در این زمینه دستورات لازم را داده است، یادآورشد: با این حال باید مسیر کارشناسی این موضوع طی شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: هر جامعه ای برای پیشرفت و ترقی نیازمند تقویت و توسعه زیر ساختها به ویزه در حوزه برق است.

علی کاییدی با اشاره به پیشرفتهای کشورمان در زمینه های مختلف افزود: ما امروز ایران 30 سال پیش نیستیم و در حال حاضر از کشورهای قدرمند منطقه و جهان محسوب می شویم.

وی به قابلیتهای صنعت برق کشورمان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ایران برق بسیاری از کشورهای اسلامی را تامین می کند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه مردم شهرستان پلدختر تعدیل تعرفه برق است با وجودی که از منطقه چهار به سه آمده ولی انتظار و مطالبه مردم تبدیل آن به تعرفه دو و یک است.

کائیدی همچنین در ادامه سخنان خود بر لزوم بومی گزینی در حوزه برق شهرستان تاکید کرد و  افزود: فرزندان شهرستان پلدختر که در آزمون استخدامی شرکت می کنند نباید حق آنها ضایع شود.

فرماندار پلدختر نیز در این مراسم گفت: لرستان از محرومیت مزمنی برخوردار است چرا که در سال های گذشته در حق این استان در همه ابعاد کم لطفی شده است.

قدرت اله ترابی نژاد گفت: مردم شهرستان پلدختر توقع دارند تعرفه برق آنها به مانند شهرستان های همجوار پلدختر مانند دره شهر ایلام و اندیمشک خوزستان محاسبه شود چرا که گرما در این شهرستان از شهرستان دره شهر هم بیشتر است که این تعرفه باید تغییر کند و این خواسته مردم شهرستان است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: شهرستان پلدختر و کوهدشت با یک اداره مدیریت می شوند که انتظار می رود مدیریت برق شهرستان پلدختر مستقل شود.

کد خبر 2344910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha