۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۵۵

کائیدی:

اولویت نخست در مسیر توسعه لرستان اجرای خط ریلی دورود - اندیمشک است

اولویت نخست در مسیر توسعه لرستان اجرای خط ریلی دورود - اندیمشک است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت نخست توسعه استان اجرای راه آهن دورود - خرم آباد - پلدختر - اندیمشک است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کائیدی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت مقام شهید محمود صارمی گفت: خبرنگاری شغل مقدسی است و یک خبرنگار فقط با عشق خدمت به مملکت و مردم قلم می زند.

وی با تاکید بر اینکه نباید از قلم خبرنگار ترسید و باید از نقدها استقبال کرد افزود: برای قلمی که نقد سازنده می کند باید سجده شکر به جای آورد چرا که اعتقاد داریم چنین قلم و خبرنگاری آئینه تمام نمای عملکرد مسئولان است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هیچ مسئولی در استان به اندازه نماینده مجلس ظرفیت ندارد، بیان داشت: نماینده می تواند از وزرا و از رئیس جمهور سوال کند و همه باید از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کنیم.

کائیدی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه مدیران لرستانی خیلی با ردیف های ملی اعتبارات آشنایی ندارند یادآور شد: در این زمینه هیچ کدام از پروژه های پلدختر دارای ردیف ملی نبود که با پیگیری های صورت گرفته برای چهارخطه خرم آباد - پلدختر ردیف ملی گرفتیم.

وی تصریح کرد: ما باید برای احداث محور ریلی در استان تلاش کنیم و اولویت نخست توسعه استان اجرای خط آهن دورود - خرم آباد - پلدختر - اندیمشک است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از مسئولان استانی جایگاه نمایندگان را نمی دانند، بیان داشت: در بحث بودجه مربوط به ماده 180 کمکهای خوبی با شهرستان هایی که بودجه کمی داشته اند صورت گرفت.

کائیدی ادامه داد: بر مبنای شاخصهای مربوط به ماده 180 برنامه پنجم توسعه چهار هزار میلیارد تومان بین 31 استان کشور تقسیم شد که سهم لرستان 150 میلیارد تومان بود که تا پایان امسال این اعتبارات تزریق می شود.

کد خبر 2345362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha