۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۲۵

پیامنی خبر داد:

900 واحد مسکن در لرستان تا شهریورماه به بهره برداری می رسد

900 واحد مسکن در لرستان تا شهریورماه به بهره برداری می رسد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: 900 واحد مسکن در لرستان تا شهریورماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا پیامنی ظهر شنبه در جلسه برنامه های هفته دولت با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرستان های استان از افتتاح شش پروژه مسکن تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

وی گفت: شش پروژه با 932 واحد مسکن تا پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری خواهند رسید که عمده آن ها مربوط به پروژه های مسکن مهر استان لرستان هستند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: در شهرستان بروجرد 264 واحد مسکن توسط تعاونی فرزانگان سبز، در شهرستان سلسله 224 واحد مسکن و در شهرستان ازنا نیز 150 واحد مسکن تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می رسند.

پیامنی عنوان کرد: برای این تعداد واحدها حدود 80 میلیارد تومان هزینه شده که 40 میلیارد آن در قالب تسهیلات و 40 میلیارد دیگر از طریق آورده های متقاضیان تامین شده است.

وی با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه ها به هفته دولت نمی رسد، یادآور شد: تنها کار نصب انشعابات آب، فاضلاب، برق و گاز و همچنین آماده سازی محوطه این 932 واحد باقی مانده است وگرنه در هفته دولت قابل بهره برداری بودند.

کد خبر 2346438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha