۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۲

حسن زاده:

فرمانداران اردبیل در تکمیل پروژه های آبی مشارکت کنند

فرمانداران اردبیل در تکمیل پروژه های آبی مشارکت کنند

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل خواستار مشارکت فرمانداران در تکمیل پروژه های آبی شهرستان ها شد.

عبدالحسین حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در حال حاضر تخصیص اعتبار به پروژه های آبی از سوی وزرات نیرو متناسب با میزان حمایت مسئولان استانی است.

وی افزود: در استان هایی که دلسوزی نسبت به پروژه ها بوده و فرمانداران حمایت می کنند، اعتبارات مناسبی برای تکمیل پروژه های آبی اختصاص می یابد.

به گفته حسن زاده این در حالی است که در استان اردبیل در برخی شهرستان ها فرمانداران از سال گذشته تک ریالی برای پروژه های آبی اختصاص نداده اند.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری عمده مشکل را در شهرستان بیله سوار عنوان کرد و خواستار نظر مساعد فرماندار نسبت به حمایت از پروژه های آبی موجود شد.

وی در ادامه در خصوص بهداشت آب شرب، بیان داشت: شهروندان از بهداشت فیزیکی و شیمیایی آب شرب تمامی شهرستان ها اطمینان خاطر داشته باشند.

به گفته حسن زاده در خصوص آب شرب اصلاندوز گلایه هایی وجود داشت که شهروندان باید اطمینان کامل از سلامت آب مصرفی خود داشته باشند.

وی در خصوص تکمیل فاضلاب شهر نیر افزود: پیمانکار منوط به همکاری شهرداری قول تکمیل پروژه تا 1.5 سال آینده را داده است.

وی تصریح کرد: تصفیه خانه این شهرستان نیز به مناقصه رفته و با پیش بینی اعتبار 100 میلیارد ریالی به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری تامین آب شهر قصابه را به دلیل اینکه هنوز از زمان شهر شدن آن مدت اندکی سپری شده از وظایف آب و فاضلاب روستایی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در جعفر آباد نیز 45 درصد شبکه فرسوده است، اضافه کرد: مسئولان این شهرستان حداقل باید سه میلیارد ریال تامین کنند تا پنج کیلومتر شبکه اصلاح شده و مخزن هوایی احداث شود.

حسن زاده از اخذ مجوزBOT  فاضلاب نمین خبر داد و تاکید کرد: اگر تا سه سال آینده پول شبکه از استان تامین شود مابقی از طریق سرمایه گذاری تامین خواهد شد.

وی با یادآوری پیشرفت 60 درصدی شبکه سرعین خواستار اخذ مجوز های لازم شد تا این پروژه به اتمام برسد.

 

 

 

کد خبر 2346653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha