۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۹

سرهنگ دارایی:

حوادث رانندگی در قزوین دو کشته برجای گذاشت

حوادث رانندگی در قزوین دو کشته برجای گذاشت

قزوین- خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: حوادث رانندگی در قزوین دو کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ پاسدار غلامحسبن دارایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در نخستین حادثه که عصر دیروز رخ داد بک دستگاه وانت پیکان با شش سرنشین حوالی شهرک ناصرآباد واژگون شد که در این حادثه یکی از سرنشینان 60 ساله وانت بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرد  و سرنشینان دیگر خودرو به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: در حادثه دیگر هم در جاده قزوین به اقبالیه یکدستگاه وانت پیکان به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو با جدول های بین جاده برخورد کرد و واژگون شد که در این سانحه راننده 50 ساله وانت بر اثر شدت جاراحات وارده در محل واژگونی فوت کرد.

دارایی همچنین از دستگیری شش سارق در قزوین هم خبرداد و یادآورشد: با دستگیری این افراد 34 فقره سرقت در قزوین کشف شد.

این مسئول بیان کرد: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی توسط فردی در شهرستان البرز موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس قرار گرفت و با تلاش ماموران یک سارق کیف قاپ شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی به پمج فقره کیف قاپی در البرز اعتر اف کرد.

این مسئول اظهارداشت: در اقدام دیگر ماموران هم یک سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شد که متهم در بازجویی تخصصی به هشت فقره سرقت از اماکن خصوصی، منازل، مغازه و کابل مخابرات اعتراف کرد.

سرهنگ دارایی افزود: با تشدید اقدامات پلیس در مقابله با سرقت در شهرستان قزوین ماموران کلانتری 13 این شهرستان یک سارق را دستگیر کردند و 9 فقره سرقت کشف شد.

وی یادآورشد: ماموران کلانتری 17 قزوین هم فردی را که اقدام به چیدن غیرقانونی انگور از محوطه یکی از دانشگاههای قزوین می کرد دستگیر کردند که متهم در در بازجویی به چهار فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

این مسئول اظهارداشت: کشف هشت فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو با دستگیری دو سارق توسط ماموران پلیس آگاهی قزوین از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در این شهرستان است.

    


 


 

کد خبر 2347020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha