۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۲۵

خالصی دوست:

دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در 65 رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد

دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در 65 رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد

سمنان- خبرگزاری مهر: معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سمناندر 65 رشته تحصیلی اقدام به جذب دانشجو کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله خالصی دوست پیش از ظهر سه شنبه درجمع خبرنگاران در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان ضمن اعلام این مطلب افزود: کلیه داوطلبین اعم از کسانی که در آزمون سراسری سال گذشته شرکت کرده یا نکردند مجاز هستند تا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org  اقدام به ثبت نام در رشته مورد علاقه خود کنند.

وی افزود: امسال مزیت دیگری برای داوطلبین در نظر گرفته شده که هر داوطلب می‌تواند با ورود مجدد به این پایگاه در هر یک از گروه‌های تحصیلی به صورت مجزا ثبت ‌نام کند به این معنی که علاقه مندان به شرکت در گروه ریاضی فیزیک یا رشته‌های مهندسی که علاقه مند به شرکت در رشته هنر یا به عنوان مثال حقوق هستند می‌توانند در هر دو رشته ثبت ‌نام کنند تا در صورت پذیرش در هر کدام از رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

خالصی دوست با اشاره به امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی واحد سمنان گفت: این واحد دانشگاهی با دارا بودن امکانات آزمایشگاهی و تجهیزات و دستگاه های کارگاهی در بین دانشگاه های منطقه در رشته‌های مهندسی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می باشد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان  همچنین گفت: داوطلبین ثبت‌نام در واحد سمنان می‌توانند در 65 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کاردانی ثبت نام نمایند این رشته‌ها شامل به هر دو مقطع پیوسته و ناپیوسته است.

وی تاکید کرد با شرایط موجود داوطلبین به علایق تحصیلی و مهارتی و همچنین هزینه های ادامه تحصیل در خارج از محل زندگی خود توجه داشته باشند.

شایان ذکر است ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سمنان هم‌زمان با سراسر کشور از روز 21 شهریور آغاز شده است و داوطلبین برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاعاتی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به نشانی الکترونیکی www.semnaniau.ac.ir  مراجعه کنند.

دربین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان رشته هایی نظیر مهندسی مکانیک، عمران، صنایع، مهندسی کامپیوتر، ساخت و تولید، برق، الکترونیک، متالوژی، شیمی،مدیریت بازرگانی، مدیریت صنایع، پرستاری و مامایی به چشم می خورد
 

کد خبر 2348698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha