۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۵۵

تشکیل کارگروه بررسی وضعیت دانش آموزان شین اباد/جزییات جلسه با ریاست جمهوری

تشکیل کارگروه بررسی وضعیت دانش آموزان شین اباد/جزییات جلسه با ریاست جمهوری

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی برای بررسی وضعیت دانش آموزان آسیب دیده شین آبادی خبر داد و گفت: این کارگروه به منظور بررسی پرداخت دیه به دانش آموزان آسیب دیده شین آبادی و همچنین پرداخت مستمری و پیگیری بیمه آن ها، یک شنبه هفته آینده در محل ریاست جمهوری تشکیل جلسه می دهد.

رسول خضری در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: امروز به همراه برخی از اولیای دانش آموزان شین آبادی، معاون مالی وزارت آموزش و پرورش و نماینده ای از وزارت کار در محل ریاست جمهوری جلسه ای با آقای صالحی مشاور ارشد رییس جمهور در خصوص پیگیری وضعیت دانش آموزان شین آباد داشتیم.

وی افزود: بنده در این جلسه سه محور را مطرح کردم؛ اولین نکته بحث دیه دانش آموزان  بود؛ چرا که گفته می شود تنها 50 درصد دیه این دانش آموزان پرداخت می شود و من در این جلسه خواستم که دولت با تامین اعتبار کل دیه را پرداخت کند.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نکته دوم، بحث مستمری مادام العمر دانش آموزان بود که البته  این مساله را از همان ابتدای این حادثه یعنی آذرماه 91 درخواست کردم.

به گفته وی، با پیگیری رییس جمهور  در حال حاضر روند نامه نگاری این موضوع انجام شده اما هنوز نتیجه ای نداشته و به ما زمان و میزان قطعی این مستری را اعلام نکرده اند.

خضری خاطرنشان کرد: همچنین بحث معیشتی و کمک هزینه به خانواده های این دانش آموزان را در جلسه امروز بار دیگر مطرح کردم چرا که این خانواده ها از قشر کارگر هستند و در آمد بسیار کمی دارند و مجبورند در ماه حدودا 10 روز برای ادامه درمان بچه ها به تهران بیایند.

وی تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد، یک شنبه هفته آینده کارگروهی متشکل از نماینده ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و وزارت کار تشکیل شود و پرداخت دیه، بیمه و پرداخت مستمری به دانش آموزان آسیب دیده را پیگیری کنند.

کد خبر 2351873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha