۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۸:۳۱

ولدی خبر داد:

276 فرصت شغلی جدید با افتتاح طرحهای صنعتی در لرستان ایجاد می شود

276 فرصت شغلی جدید با افتتاح طرحهای صنعتی در لرستان ایجاد می شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از ایجاد 276 فرصت شغلی جدید در این استان با افتتاح طرحهای صنعتی خبر داد.

قدرت الله ولدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با هفته دولت سالجاری و بهره برداری از طرحهای صنعتی لرستان بیش از 276 فرصت شغلی جدید در این استان ایجاد خواهد شد.
 
وی با اشاره به تعداد طرحهای صنعتی که در هفته دولت سالجاری در لرستان افتتاح می شوند گفت: در مجموع طی هفته دولت بیش از 13 طرح و پروژه صنعتی در استان لرستان به بهره برداری خواهند رسید.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با اشاره به اعتبارات صرف شده برای اجرای این تعداد طرح صنعتی استان لرستان عنوان کرد: برای بهره برداری از این تعداد طرح 221800 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
 
ولدی ایجاد شرکت صنایع پودر لاستیک کهن شهرستان ازنا، احداث کارخانه شن و ماسه در شهرستان خرم آباد، احداث کارخانه صدف گچ در شهرستان پلدختر و احداث کارخانه آجر ماشینی در شهرستان کوهدشت را از جمله این طرحهای صنعتی برشمرد.
 
وی افزود: ایجاد واحد تولیدی البسه در شهرستان بروجرد، احداث کارخانه آب معدنی در شهرستان ازنا، احداث یک واحد سنگبری در شهرستان بروجرد و احداث کارخانه تصفیه روغن در شهرستان الیگودرز و کارخانه تولید دستمال کاغذی در شهرستان سلسله از دیگر طرحهای صنعتی قابل افتتاح در هفته دولت سالجاری در لرستان است.
کد خبر 2351951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha