۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۱۹

امیدی ؛

کارگاه آموزشی ازدواج در خمین برگزار می شود

کارگاه آموزشی ازدواج در خمین برگزار می شود

اراک - خبرگزاری مهر: معاون امور جوانان وفرهنگی اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی از برگزاری دومین کارگاه آموزشی ازدواج ویژه جوانان در خمین خبر داد.

مرتضی امیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه ازدواج انتخاب یکی از مسیرهای سرنوشت ساز است، افزود: دوره‌های آموزشی در چهار شهر اراک، شازند، خمین و آشتیان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دوره های مذکور از هفته گذشته آغاز و به مدت چهار هفته ادامه دارد، گفت: آموزش‌های حین، قبل و بعد از ازدواج در این دوره ها به شرکت کنندگان ارائه می شود.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه اولین دوره هفته جاری در شهر خمین برگزار شد، گفت: دومین کارگاه آموزشی زوجین نیز امروز 28 مرداد ماه ساعت 17 درسالن نگارخانه اداره فرهنگ وارشاد شهرستان خمین برگزار می شود.

امیدی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را تشویق جوانان به امر ازدواج و تحکیم خانواده دانست و ادامه داد: این دوره‌ها به صورت پنج جلسه دو ساعته برگزار می‌شود.

وی روابط فرهنگی زن و شوهر، اصول روابط اقتصادی زن و شوهر، حقوق و روابط متقابل زن و شوهر، روابط زناشویی و تنظیم خانواده، آموزش اخلاق در خانواده، آموزش احکام، ضرورت فرزندآوری و اصول تربیت فرزند و غیره را از سرفصل‌های آموزشی این دوره‌ها عنوان کرد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: این دوره ها با هدف مهارت های ارتباطی، معنویت در زندگی، تربیت فرزندان برای زوجینی که زیر پنج سال ازدواج کردند، برگزار می شود.

برگزاری جلسه هم اندیشی با نخبگان جوان

امیدی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جلسه هم اندیشی نخبگان جوان با مدیرکل ورزش وجوانان استان خبر داد و گفت: این نشست با حضور جوانان موسسه قرآنی «نسیم رحمت یار» 29 مرداد ماه ساعت 9 صبح در سالن پیامبر اعظم اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار می شود.

وی ارائه گزارشی از فعالیت های موسسه قرآنی رحمت یار، آشنایی با اهداف جنگ نرم و بررسی و تقویت مشارکت جوانان در برنامه ریزی های این حوزه را از مباحث این نشست عنوان کرد.

کد خبر 2353347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha