۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۳۵

محمد غلامی:

پنالتی 100 درصد درست بود/ دروازه‌بان مسیر حرکتم را عوض کرد

پنالتی 100 درصد درست بود/ دروازه‌بان مسیر حرکتم را عوض کرد

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم راه‌آهن تهران گفت: به نظر من پنالتی گرفته شده برای تیم راه‌آهن در دیدار با ذوب‌آهن 100 درصد درست بود زیرا دروازه‌بان مسیر حرکتم را عوض کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد غلامی شامگاه سه‌شنبه پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان پیرامون پنالتی گرفته شده به سود راه‌آهن اظهار کرد: پنالتی 100 درصد درست بود و من در حال عبور کردن بودما اما دروازه‌بان نگذاشت حرکت کنم و به زمین خوردم و 100 درصد پنالتی بود.

وی با انتقاد از وقت‌های اضافه گرفته شده برای این بازی افزود: من تعجب می‌کنم که بلافاصله بعد از آنکه گل زده شد، داور سوت را بلافاصله زد و بازی تمام شد و فکر نمی‌کنم این بازی اینقدر وقت تلف شده داشته باشد.

مهاجم راه‌آهن پیرامون شرایط بازی بسیان داشت: بازی خوبی بود، نیمه نخست پایاپای اما تیم ما بهتر بود؛ من از بازیکنان تشکر می‌کنم اما اگر آن گل را نمی‌خوردیم، شرایط برای ما بهتر بود اما همینش هم برای تیمی مثل ما خوب است و ما پایاپای و بازی به بازی جلو می‌‌رویم و شرایط ما بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: خوشحال هستم که به اصفهان آمدم و دلتنگ این شهر بودم و دوست داشتم که این تماشاگران و مردم را در ورزشگاه ببینم و امیدوارم که در بازی برابر سپاهان نیز به این ورزشگاه بیایم و بازی خوبی داشته باشیم.

غلامی درباره اهداف تیمش در فصل جاری اضافه کرد: امسال تلاش می‌کنیم که آسیایی شویم زیرا تیم خوبی داریم و بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

کد خبر 2353569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha