۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۰۶

روشنی:

2 هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به بیکاران جامعه ایثارگری لرستان پرداخت شد

2 هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به بیکاران جامعه ایثارگری لرستان پرداخت شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: 2 هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به بیکاران جامعه ایثارگری لرستان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد روشنی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال لرستان با محوریت ایجاد شغل برای جمعیت بیکار جامعه ایثارگری این استان اظهار داشت: هم اکنون شش هزار و 120 فرزند شهید و ایثارگر استان لرستان بیکار هستند.
 
وی با بیان اینکه تعداد افراد بیکار جامعه ایثارگری لرستان در سال 87 حدود هزار و 700 نفر بود گفت: این در حالیست که با گذشت 5.5 سال تعداد این افراد بیکار لرستان به شش هزار و 120 نفر رسیده است.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با بیان اینکه تعداد فرزندان شهدا و ایثارگران بیکار لرستان نسبت به پنج سال گذشته 3.5 برابر شده است گفت: در این راستا ضرورت دارد که اقدامات لازم برای ایجاد اشتغال برای این افراد صورت گیرد.
 
روشنی همچنین به موضوع پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی به بیکاران جامعه ایثارگری استان لرستان اشاره کرد و گفت: قرار بوده که 20 هزار فقره تسهیلات به فرزندان ایثارگران و شهدای استان پرداخت شود.
 
وی بیان داشت: این در حالیست که میزان پرداخت این تسهیلات به دو هزار فقره هم نرسیده است.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با تاکید بر ضرورت رفع مشکل بیکاری ایثارگران لرستان عنوان کرد: متاسفانه طی چند سال اخیر اقدام خاصی در این راستا صورت نگرفته و از مدیریت ارشد استان خواستاریم که پیگیری لازم را در این زمنیه انجام دهند.
 
روشنی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت ارشد لرستان برای به کار گیری بیکاران جامعه ایثارگری لرستان در بخش خصوصی گفت: خوشبختانه با این اقدامات زمینه ایجاد شغل برای 150 نفر از ایثارگران و فرزندان شهدا بیکار استان در بخش خصوصی فراهم شده است.
کد خبر 2353889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha