۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۵۶

شیراوند :

15 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی برای جامعه ایثارگری کشور نیاز است

15 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی برای جامعه ایثارگری کشور نیاز است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون اشتغال و کار آفرینی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از نیاز 15 میلیارد ریالی برای ایجاد شغل در جامعه ایثارگری کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدر شیراوند ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع 15 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی برای پرداخت به بیکاران جامعه ایثارگران کشور نیاز است.
 
وی با اشاره اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور رویکرد پرداخت تسهیلات کارآفرینی و خود اشتغالی به جامعه ایثارگری کشور را در دستور کار خود قرار داده است گفت: 50 هزار نفر از جامعه ایثارگری کشور نیازمند این تسهیلات و ساماندهی شغلی هستند.
 
معاون اشتغال و کار آفرینی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه این تعداد از جامعه ایثارگری کشور به سیستم بانکی برای دریافت این تسهیلات معرفی شده اند گفت: اگر متوسط پرداخت 30 میلیون تومان تسهیلات را برای هر یک از این افراد در نظر بگیریم در مجموع 15 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی و خود اشتغالی باید به جامعه ایثارگری کشور پرداخت شود.
 
شیراوند با بیان اینکه متاسفانه هم اکنون با محدودیت پرداخت این تسهیلات از سوی بانکها مواجه هستیم گفت: تا کنون بخش اندکی از این میزان تسهیلات کار آفرینی و خود اشتغالی در اختیار جامعه ایثارگری کشور قرار گرفته است.
 
وی بر ضرورت همکاری بانکها و همچنین دستگاههای اجرایی مربوطه در این زمینه باین داشت: امیدواریم با همکاری بانکها زمینه ساماندهی شغلی این تعداد از جامعه ایثارگری کشور فراهم شود.
 
کد خبر 2353932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha