۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۰۲

استاندار خراسان رضوی:

مشارکت مردم در بازسازی عتبات پاسخی به یاوه‌سرایی تکفیری‌ها است

مشارکت مردم در بازسازی عتبات پاسخی به یاوه‌سرایی تکفیری‌ها است

مشهد – خبرگزاري مهر: استاندار خراسان رضوی گفت: مشارکت مردم در بازسازی عتبات مقدسه عراق پاسخی به یاوه سرایی تکفیری‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رشیدیان، ظهر چهارشنبه در دیدار با تولیت حرم علوی اظهار كرد: مشارکت مردم در باز سازی عتبات مقدسه عراق پاسخی عملی به یاوه سرایی های تکفیری‌ها بوده و اين امر درحالي است كه وقایع اخیر عراق و تهدید گروه‌های تکفیری اقدامي در راستاي توهین و تخریب عتبات مقدسه است.

وي بيان كرد: عشق و ارادت روزافزون مردم به ساحت خاندان عصمت و طهارت(ع) گامي در راستاي اعتلای فرهنگ اسلامی و معرفی آن به ارادتمندان مکتب اهل بیت(ع) است.

استاندار خراسان رضوی عنوان كرد: ساخت و توسعه مرقد ائمه معصومین از مصادیق تعظیم شعائر الهی است و بايد از اين فرصت ناب و بي بديل براي خدمت به ساحت مقدس این بزرگواران استفاده كرد.

رشيديان يادآور شد:  امروز شرايطي كه در عراق پيش آمده نگران‌كننده است و ضرورت دارد تا ملت عراق سایه وحدت ملی و با تمرکز بر نقش مرجعیت به امنیت پایدار دست يابد.

وي برمسئله توسعه مناسبات با نجف در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بهداشت و درمان تاكيد كرد.

ضیاء الدین عزالدین تولیت حرم علوی نیز در این دیدار با اعلام اينكه نعمت ولایت روابط دو کشور را در تمامی سطوح مستحکم تر می‌کند، گفت: تجربیات ايران در خصوص توسعه و بازسازی بقاع متبرکه بی نظیر است.

کد خبر 2353997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha