۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۷

میرگلو بیات:

تعریض جاده قدیم زرندیه به تهران از طرحهای اولویت دار این شهرستان است

تعریض جاده قدیم زرندیه به تهران از طرحهای اولویت دار این شهرستان است

ساوه- خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعریض و باز سازی جاده قدیم زرندیه به تهران خصوصا حد فاصل شهر مامونیه تا سه راه اختر آباداز طرحهای اولویت دار این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهلا میرگلوبیات ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از راه ها و برخی از پروژه های  زرندیه  که مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی و جمعی از مسوولان محلی   حضور داشتند افزود: هم اکنون بیشتر تصادفات وسائط نقلیه این شهرستان در جاده قدیم این شهرستان به تهران در محدوده شهر مامونیه تا سه راه اخترآباد اتفاق می افتد.

وی بیان کرد: روزانه بیش از 10 هزار خودروی سبک و سنگین از جاده قدیم زرندیه - تهران تردد می کنند و این جاده به یکی از نقاط حادثه خیز منطقه تبدیل شده است و امسال برای تعریض و باز سازی آن و همچنین ورودی شهر زاویه 12 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

میرگلوبیات گفت: مسوولان ذیربط باید در کمترین زمان ممکن نسبت به تعریض و بازسازی این جاده برای افزایش سطح ایمنی رانندگانی که از آن عبور می کنند، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد تردد وسائط نقلیه این محور را خودروهای سنگین، کامیون و تریلی تشکیل می دهند، اظهار کرد: احداث این جاده مربوط به حدود 40 سال گذشته است و هم اکنون با افزایش بار ترافیک جوابگوی تردد انواع خودروهای سبک و سنگین نیست.

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین مجوز تعریض جاده قدیم ساوه به زرندیه نیز از کمیسیون ماده 215 اخذ شده است و در لایحه بودجه مورد تصویب قرار خواهد گرفت.

وی  همچنین برنصب روشنایی در  ورودی شهرهای این شهرستان در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد.

در ادامه این مراسم از روند ساخت بیمارستان امام رضا(ع)، ساختمان هلال احمر، مجتمع فرهنگی، مجتمع اداری، جاده خشکرود و چهار راه خان آباد در جاده بویین زهرا بازدید شد.

 

کد خبر 2354641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha