۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱

شکری تاکید کرد:

برنامه ششم توسعه کشور باید اشتغال محور باشد

برنامه ششم توسعه کشور باید اشتغال محور باشد

تالش – خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور باید اشتغال محور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شکری ظهر جمعه طی یک دیدار مردمی در شهرستان تالش افزود: بیکاری یکی از معضلات اجتماعی کشور به ویژه استان گیلان است بنابراین معضل مزبور باید در برنامه ششم توسعه بصورت اصولی لحاظ شود.

وی همچنین با بیان اینکه ظرفیت های گیلان باید در برنامه ششم طرح ریزی شود، اظهارداشت: این استان شمالی از مزیت ‌های نسبی، قابلیت ‌ها و پتانسیل‌ های فراوانی برای توسعه برخوردار است.

 عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 1394 سال پایان برنامه پنج ساله پنجم توسعه کشور است، گفت: امسال برنامه زمان بندی دولت برای تدوین و تصویب برنامه ششم توسعه اعلام شده است.

وی افزود: پیش نویس کلیات و محورهای برش استانی برنامه ششم توسعه گیلان از سوی معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری با همت و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان تدوین و به معاونت برنامه ریزی و راهبری ریاست جمهوری ارسال شده است.

شکری تصریح کرد: در این پیش نویس پنج محور از قبیل کشاورزی، صنعت، گردشکری، دریایی و بازرگانی در نظرگرفته شده است.

وی تاکید کرد: حقوق عقب مانده گیلان در برنامه ششم توسعه باید جبران و این استان به حق واقعی خود برسد.

عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توسعه سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاری موتور محرکه رشد اقتصادی است.

وی افزود: تالش، رضوانشهر و ماسال از شهرستان های مستعد برای سرمایه گذاری در عرصه های گردشگری، کشاورزی و صنایع تبدیلی در استان گیلان و حتی کشور به شمار می روند.

شکری تاکید کرد: با توسعه سرمایه گذاری موثر و هدفمند می توان به شکوفایی اقتصادی، افزایش ارزش افزوده و کاهش نرخ بیکاری در جامعه امیدوار بود.   

کد خبر 2354873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha