۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۳۹

اخبار کوتاه/

جشنواره "قصه‌گویان فردا" در کرمانشاه برگزار می شود

جشنواره "قصه‌گویان فردا" در کرمانشاه برگزار می شود

کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: برگزاری جشنواره قصه‌گویان فردا در کرمانشاه، شهرداری‌های استان ‌کرمانشاه استخدام می‌کنند و... اخبار کوتاه استان کرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: حضور کودکان و نوجوانان دربرنامه های کانون، تمرین حضور در جامعه فردا است.

رضا موزونی در اولین جشنواره قصه گویی اعضای مراکز کانون سطح شهر کرمانشاه، خطاب به قصه گویان کودک و نوجوان به بیان نقش قصه و قصه گویی در شکل گیری شخصیت افراد پرداخت و گفت: قصه گویی جهان زیبایی است که ما بزرگترها نیز سال های سال و درایام کودکی خود به همت قصه های مادربزرگ هایمان در آن به گشت و گذار پرداخته ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از حضور در بین قصه گویان کودک و نوجوان به عنوان فرصتی مغتنم و به یاد ماندنی یاد کرد که هر فردی را به یاد قصه های مادر بزرگ هایش می اندازد.

موزونی قصه گویی اعضای کودک و نوجوان حاضر در این جشنواره را ستود وافزود: بسیار خوشحالم که شما کودکان و نوجوانان این چنین با مهارت و اعتماد به نفس، راوی قصه های سرزمین کهن خود می شوید.

وی با تاکید بر رعایت اصول قصه گویی از جانب کودکان حاضر در این جشنواره خطاب به آن ها گفت: شما به درستی و زیبایی، تمامی مواردی را که باید در اجرای قصه رعایت می شد را به کار بردید.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: حضور در چنین برنامه هایی کودکان و نوجوانان را برای برای حضور موثرتر در جامعه آماده خواهد کرد، چرا که حضور در چنین جشنواره هایی در واقع تمرین حضور در جامعه را به آن ها می دهد و به گونه ای می تواند تمرین مهربانی، ارتباط  موثر با خانواده و شیوه های درست زیستن باشد.

 موزونی با اشاره به اینکه حضور در چنین جشنواره هایی کودکان و نوجوانان را برای زندگی آینده آماده می کند، ابراز امیدواری کرد: در آینده ی نزدیک افراد شرکت کننده در این گونه برنامه ها را از افراد تاثیرگذار در جامعه ببینیم.

این جشنواره یک روزه که با عنوان « قصه گویان فردا» و به میزبانی مرکز شماره یک کرمانشاه برگزار شد، پس از ارزیابی قصه گویان شرکت کننده توسط گروه داوران، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

شهرداری‌های استان ‌کرمانشاه استخدام می‌کنند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه از ثبت‌نام آزمون استخدامی در شهرداری‌های  تازه‌تاسیس استان خبر داد.

آرین جوادیان ضمن بیان مطلب فوق افزود: ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های استان کرمانشاه از تاریخ 29 مرداد ماه آغاز شده و تا پنجم شهریور ماه انجام می گیرد.

وی افزود: آزمون استخدامی شهرداری های تازه تاسیس استان کرمانشاه توسط استانداری در تاریخ 21 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

جوادیان تصریح کرد: متقاضیان ثبت نامی می توانند به آدرس اینترنتی www.ostan-ks.ir  (بخش اطلاعیه ها) مراجعه و در آزمون استخدامی ثبت نام کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه افزود: همچنین شماره تماس 38254440 استانداری کرمانشاه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان است.

تصادف پیکان، پراید و سمند 8 مصدوم بر جای گذاشت

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: بر اثر برخورد سه دستگاه سمند، پراید و پیکان با یکدیگر 8 نفر مصدوم شدند.

عبدالرحمان پرنا اظهار داشت: بر اثر برخورد سه دستگاه سمند، پراید و پیکان با یکدیگر هشت نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه صبح امروز در محور کرمانشاه به‌سمت روانسر در مسیر نوروز آباد و سه‌راهی گراوند به‌وقوع پیوسته است، افزود: دو نفر از سرنشینان خودروهای مذکور به‌دلیل خونریزی شدید توسط اورژانس هوایی مرکز فوریت‌های پزشکی استان به بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.

دولت تدبیرو امید کارنامه درخشانی داشته است

آیت الله آزرمی با تبریک هفته دولت افزود: دولت یازدهم آرامش و ثبات را در حوزه های مختلف به کشور بر گرداند.

وی با تشریح برخی عملکردهای این دولت در طول یک سال گذشته، افزود: آغاز به کار دولت یازدهم در شرایطی بود که کشور در ابعاد مختلف با چالش ها و بحران های اساسی دست و پنجه نرم می کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت دولت تدبیر و امید با وجود فراز و نشیب های زیاد در یک سال گذشته امیدواری را در مردم افزایش داده است.

آزرمی، به تورم سالانه بالای 45 درصد در قبل از شروع دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: رساندن رکود تورمی به 25درصد در کمتر از یک سال فعالیت دولت یازدهم یکی از کارکردهای مثبت این دولت در حوزه اقتصادی بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، اجرای طرح خروج غیرتورمی از سوی دولت تدبیر و امید را بهترین راهکار برای بهبود وضعیت نابسامان و بی نظمی های اقتصادی در کشور دانست و یادآور شد: دولت یازدهم با نگاهی آسیب شناسانه نسبت به عوامل بروز رکود تورمی و راهکار خروج از آن و نیز فرآیند رونق اقتصادی در کنار روند کاهش تورم اقدام به تهیه و تدوین این سند راهبردی کرده است.

بهره برداری از 4 پروژه فوق توزیع و انتقال در شرکت برق منطقه ای غرب آغاز شد

به مناسبت هفته دولت، بهره برداری از چهار پروژه فوق توزیع و انتقال برق در شرکت برق منطقه ای غرب آغاز شد.

یکی از این پروژه ها شامل احداث پست 20/63 کیلوولت در شهرستان دالاهو به ظرفیت 30 مگاوات آمپر است که این ظرفیت تا 90 مگاولت آمپر قابل افزایش است.

نصب و راه اندازی یک دستگاه پست سیار20/63 کیلو ولت به ظرفیت 15 مگاولت در بخش حمیل، نصب و راه اندازی پست 20/63 کیلو ولت به ظرفیت 15 مگاولت آمپر در بخش حسن آباد یاسوکند در کردستان و اجرای خط 230 کیلوولت سیمره – رماوند به طول 10 کیلومتر دو مداره به منظور انتقال توان تولیدی نیروگاه سد سیمره در استان ایلام به شبکه سراسری از دیگر این پروژه هاست.

افزایش قابلیت اطمینان شبکه ، بهبود ولتاژ، تامین انرژی و پاسخگویی به نیاز مشترکان جدید از جمله اهداف اجرای این پروژه هاست.

کد خبر 2355511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha