۲ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۴۹

خجسته پور:

133 میلیارد تومان برای بهره برداری از پروژه های هفته دولت در خرم آباد هزینه شد

133 میلیارد تومان برای بهره برداری از پروژه های هفته دولت در خرم آباد هزینه شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: فرماندار خرم آباد از صرف 133 میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از پروژه های هفته دولت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های قابل افتتاح مرکز لرستان در هفته دولت اظهار داشت: طی هفته دولت امسال 110 پروژه در حوزه های مختلف در خرم آباد به بهره برداری خواهند رسید.
 
وی با اشاره به میزان اعتبار صرف شده برای بهره برداری از این تعداد پروژه عنوان کرد: در مجموع 133 میلیارد و 810 میلیون تومان اعتبار برای افتتاح پروژه های هفته دولت مرکز استان لرستان هزینه شده است.
 
فرماندار خرم آباد بیان داشت: اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات ملی، استانی، تسهیلات و همچنین بخش خصوصی اختصاص یافته است.
 
خجسته پور همچنین تعداد فرصتهای شغلی که در قالب این تعداد پروژه در خرم آباد ایجاد شده را هزار و 485 مورد عنوان کرد و گفت: بیشترین تعداد فرصت شغلی ایجاد شده در قالب این تعداد پروژه مربوط به پروژه های راه و شهرسازی با هزار و 380 فرصت بوده است.
 
وی بیان داشت: همچنین بیشترین تعداد پروژه های قابل افتتاح هفته دولت در خرم آباد مربوط به حوزه جهاد کشاورزی با 28 پروژه و اعتبار هفت میلیارد و 230 میلیون تومان بوده است.
 
کد خبر 2355884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha