۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴

زندی با مهر عنوان کرد:

مشکل آرامستان جدید چالوس بزودی رفع می شود

مشکل آرامستان جدید چالوس بزودی رفع می شود

چالوس-خبرگزاری مهر: فرماندار چالوس با اشاره به برخی مشکلات بعلت عدم تعیین محدوده تملکی افراد با محدوده آرامستان جدید چالوس گفت: مشکل آرامستان جدید چالوس به زودی رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی انتشار گزارش" آرامستان هفت روستای نوشهر و چالوس غصبی از آب درآمد/ اموات در برزخ" در خبرگزاری مهر در روز گذشته، فرماندار شهرستان چالوس طی تماسی آخرین جزئیات این آرامستان را تشریح کرد.
 
محمد ناصر زندی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: زمین مورد نظر 7 سال پیش با توافق فرمانداران وقت چالوس و نوشهر و مدیرت وقت اداره کل منابع طبیعی غرب مازندران برای احداث آرامگاه جدید در محدوده اشکاردشت به هیات امنای واگذار گردید و در همان زمان نیز صورت جلسه ای تنظیم و به امضای طرفین و مدیران وقت رسید.
 
فرماندار چالوس افزود: محدوده این آرامستان 5 هکتار بوده که به منظور حل مشکل 30 هزار نفر جمعیت شهری پالوجده، اشکاردشت، کشکسرا و هلستان شهرهای نوشهر و چالوس برنامه ریزی و درنظر گرفته شد اما بدلیل عدم پیگیری هیات امنای آرامستان در هفت سال گذشته برای سند دار شدن زمین مورد نظر،  متاسفانه محدوده آرامستان نامشخص بوده است.
 
وی افزود: از سوی دیگر برادران خزائی که از دامداران زحمتکش منطقه نیز بودند به ازای طرح خروج از دام زمینی را در همان محدوده از منابع طبیعی دریافت می کنند و همین واگذاری ها و توافق نامه و صورت جلسات متعدد در زمان فرمانداران وقت باعث شد تا محدوده ملکی نامشخص شود و 16 هزار متر مربع زمین دامدار محترم در محدوده 3 هکتاری آرامستان جدید چالوس و نوشهر قرار بگیرد.
 
زندی خاطرنشان کرد: خوشبختانه  مشکل آرامستان و ملک مورد ادعای برادران خزائی با تدابیر منابع طبیعی عرب مازندران و واگذاری ما به ازاء زمین در منطقه دیگر در حال رایزنی و کارشناسی است و با عنایت به دغدغه هر دو طرف برای حل مشکل و همچنین مساعدت و پیگری منابع طبیعی غرب مازندران امیدواریم بزودی مشکل رفع گردد.
 
فرماندار چالوس از پیگری خبرگزاری مهر برای رفع مشکل 30 هزار جمعیت شهری و روستائی مستقردر محدوده کشکسرای نوشهر و اشکاردشت چالوس قدردانی کرد و اظهار داشت: رفع اینگونه مشکلات نیازمند فضای کارشناسی و آرامش است و با توجه به حسن ظن هر دوطرف برای حل مشکل انشالله بزودی مشکل آرامستان جدید و اراضی منابع طبیعی رفع خواهد شد.
کد خبر 2356867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha