۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱

دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی در عربستان/ امیرعبداللهیان امشب به تهران بازمی‌گردد

دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی در عربستان/ امیرعبداللهیان امشب به تهران بازمی‌گردد

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه کشورمان درسفر به عربستان با دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی در جده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه کشورمان که به عربستان سفر کرده است، علاوه بر دیدار با وزیر امور خارجه عربستان با ایاد مدنی دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی نیز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار با توجه به تهدیدهای جهان اسلام بر ضرورت وحدت و همبستگی در مقابله با تهدیدات و چالش ها تاکید شد.

همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه محکوم و بر ضرورت مقابله با افراطی گری و تروریسم در منطقه تاکید و در این باره گفتگو و تبادل نظر به عمل آمد. هرگونه ارتباط بین رفتارهای افراطی و خشونت گرا و تروریسم با اسلام محکوم و بر ضرورت استمرار گفتگو و تبادل نظر کشورهای اسلامی برای رفع این خطر که هدف مشوش کردن چهره اسلام را دارد، تاکید شد.

در اين ديدار صادقي سفير جمهوري اسلامي ايران در عربستان، دهقاني نماينده دائم و سفير كشورمان نزد سازمان همكاريهاي اسلامي و سرپرست سركنسولگري ايران در جده و عمراني رئيس اداره خليج فارس نيز حضور داشتند.
 
بر اساس این گزارش، معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه کشورمان که روز دوشنبه به عربستان سفر کرده بود، امروز پس از سه روز به کشور بازخواهد گشت.
کد خبر 2358597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha