۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۲۹

سردار نقدی:

حجتي براي سازش با مستكبران نداريم

حجتي براي سازش با مستكبران نداريم

مشهد - خبرگزاري مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حوادث اخیر در غزه گفت: ماجراي امروز غزه حجت را بر همه تمام كرد و ديگر حجتي براي سازش با مستكبران نداريم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدي، ظهر چهارشنبه در اجلاس اساتيد بسيجي اظهار كرد: در حال حاضر هيچ حجتي براي سازش با استكبار نيست و اگر مقاومت مردم دزفول و رزمندگان در شلمچه را از ياد برده ايم جنگ در غزه را فراموش نكرده ايم و به خوبي مي دانيم كه هيچ حجتي براي سازش با استكبار باقي نمانده است.  

وي با تاكيد بر اينكه امروز به صورت علمي ثابت شد كه نيروي كوچكتر مي تواند با ايمان و اعتقاد به خدا بر نيروي مستكبر پيروز شود، ادامه داد: انقلاب اسلامي و سه جنگ پياپي فلسطينيان با ارتش صهيونيستي نشان داد كه نيروي كوچكتر با ايمان و اعتقاد به خدا بر نيروهاي مستكبر پيروز مي شود و در انقلاب اسلامي و جنگ غزه اين موضوع اثبات شد.

چهارمین ارتش مجهز دنیا نتوانست بر مردم غزه پیروز شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین يادآور شد: چهارمين ارتش مجهز دنيا درصدد بود تا منطقه غزه را بگيرد اما مردم اين منطقه با وجود اينكه 10 سال در محاصره به سر می‌برند در برابر اسرائيل مقاومت كردند طوري كه صهيونيست ها در اين جنگ حتی یک گام هم نتوانستند بردارند و شكست خوردند.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به امپراطوري آمريكا بر جهان بيان كرد: رئيس جمهور آمريكا 10 بار بر اين نكته كه ما رهبر جهان هستيم تاكيد كرده و در آرزوي طراحي يك امپراطوري دائمي و بلندمدت هستند اما بي ترديد در اين زمينه راه به جايي نمي برند.  

سردار نقدي تصريح كرد: استراتژی‌های آمریکا شامل پنهان‌سازی خشونت، توجیه خشونت و خشونت نیابتی و وارد شدن به عنوان منجی است و اين كشور نابود كننده بشريت، رواج فساد و بي بندو باري بوده و يكي از كارهايي كه آمريكايي ها همواره بر آن تكيه دارند تحقير بشريت است و در اين ميان ترويج مواد مخدر به عنوان يك سلاح در دست آمريكايي هاست و بالاترين محل درآمد اين كشور از اين راه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سوداگری اسلحه دومین ثروت مستکبرین جهان را تامین می‌کند، عنوان كرد: 435 دلار درآمد سالانه آمريكايي ها از طريق فروش مواد مخدر است و آنان با استفاده از اين سلاح به دنبال تحقير و نابودي بشريت هستند.

وي بيان كرد: كودكان بسياري در غزه كشته مي شوند و یک گروهک تروریستی هزاران نفر را قتل‌عام می‌کند اما صدايي از آمريكا در نمي آيد و آنگاه آنان با تبلیغات یک مسئله کوچک را در جهان بزرگنمايي مي كنند.

نابودی نسل بشر محصول مدیریت آمریکا است

وي تاكيد كرد: امروز اكثر كشورهاي غرب و بخش شرقي گرفتار رشد منفي جمعيت هستند و اين به معناي نابودي نسل بشريت است و در حقيقت نابودي نسل بشريت محصول مديريت آمريكاست و اين يك جنگ بزرگ بدون اعلان عليه بشريت است.

وي تصريح كرد: جنايت هاي آمريكا همچنان ادامه دارد و در اين ميان سازمان بين الملل ابزاري براي توجيه خشونت و متهم كردن ديگران است و اين سازمان در دست كشورهاي مستكبر نظير آمريكا قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کشتار مسافران هواپیما در خلیج فارس و کشتار مردم غزه تنها نمونه‌ای از جنایات آمریکایی‌ها است و این همه كشتار و خونريزي دستاورد سیاست‌های لیبرال دموکراسی است.

وي تصريح كرد: امروز در منطقه تغيير و تحولات گسترده اي اتفاق افتاده طوري كه در پاکستان شاهد حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا، درگیری‌های گسترده‌ ميان کردها و ترک‌ها، حضور نیروهای داعش در عراق و جنایات گسترده آنها و قيام شیعیان علیه نظام حاکم در بحرين هستيم و اين ها تنها نمونه هايي از تغييرات و تحولات در منطقه است.

به گفته وي اين درگيري ها و تغيير و تحولات به آمريكاي مركزي و اروپا، جنوب شرق آسیا، هند و آفریقای مرکزی نيز كشيده شده  است.

وي عنوان كرد: امروز اسلام پيروز است و الگوي ايراني اسلامي پيشرفت و سبك زندگي اسلامي پاسخ به نياز امروز است و دانشگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی این نیاز را پاسخ دهند.

سردار نقدي يادآور شد: در حال حاضر ما یک خلاء ایدئولوژیک در دنیا داریم که باید این فرصت را مغتنم شمرده و اسلام را در جهان گسترش دهيم.

وي تاکید کرد: مستند كردن واقعيت ها يكي از مواردي است كه انتظار مي رود اساتید بسیجی آن را انجام دهند تا به جاي مطالب غربی، مفاهیم کرامت‌بخش در مطالب کتاب‌های درسی گنجانده شود.

 

کد خبر 2358840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha