۵ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۱۸

رحمتی:

کلید موفقیت شهر رشت در گرو همراهی و مشارکت تمامی شهروندان است

کلید موفقیت شهر رشت در گرو همراهی و مشارکت تمامی شهروندان است

رشت – خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت اداری و مالی شهرداری رشت گفت: به یقین همراهی و مشارکت شهروندان در تمامی اقدامات شهرداری می تواند کلید موفقیت شهر رشت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش رحمتی عصر چهارشنبه در نشست با کارشناسان حوزه اداری و مالی شهرداری رشت بر لزوم ایجاد درآمد پایدار در این شهر تاکید کرد.

وی همچنین اظهارداشت:  نگاه همه در حوزه های مختلف شهرداری باید جذب سرمایه گذار و انجام کارهای زیر بنایی برای شهر رشت باشد.

سرپرست معاونت اداری و مالی شهرداری رشت گفت: ضرورت تامین منابع مالی شهرداری ها و برنامه ریزی میان مدت و دراز مدت یکی از مهمترین ضروریات مدیریت شهری است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی افزود: شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع یکی دیگر از موارد مهم و قابل توجه است که موجب ارتقای کیفیت و رضایت مندی مراجعان به شهرداری می شود.

رحمتی تاکید کرد: در این راستا از تمامی همکاران در مجموعه شهرداری انتظار می رود برای تحقق این مهم کوشا باشند.

وی اذعان داشت: به یقین همراهی و مشارکت شهروندان در تمامی اقدامات شهرداری می تواند کلید موفقیت شهر رشت باشد.

سرپرست معاونت اداری و مالی شهرداری رشت افزود: از شهروندان انتظار می رود تا با پرداخت به موقع عوارض و مطالبات شهرداری و  همکاری در طرح ممیزی املاک شهر رشت، خادمان شان در شهرداری رشت را یاری گر باشند.

وی در ادامه یادآورشد: در راستای انجام مسئولیت خطیر اداری و  مالی با هدف جلب رضایت همکاران و شهروندان باید گام های موثر برداشته شود.

 

کد خبر 2359096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha