۵ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۲۴

در اولین روز سفر وزیر بهداشت/

وزیر بهداشت از بیمارستان در حال احداث شیروان بازدید کرد

وزیر بهداشت از بیمارستان در حال احداث شیروان بازدید کرد

بجنورد- خبرگزاری مهر: وزیر بهداشت در اولین روز سفر خود به خراسان شمالی از بیمارستان 200 تختخوابی درحال احداث شیروان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن هاشمی که عصر چهارشنبه برای سفری سه روزه وارد خراسان شمالی شده بود عصر چهارشنبه وارد شیروان شد و از بیمارستان در حال احداث این شهر بازدید و در در جریان روند احداث این بیمارستان قرار گرفت.

همچنین وزیر بهداشت به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر رفت و ضمن بازدید از بخش های سی سی یو، قلب و داخلی این بیمارستان با اهداء گل از بیماران بستری شده در این بیمارستان عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به روستای عشق آباد از توابع شهرستان مانه و سملقان و بازدیداز طرح نورآوران سلامت دراین روستا و انجام 15 عمل رایگان چشم بر روی بیماران محروم این منطقه از برنامه های این سفر سه روزه اعلام شده است.

بازدید از بیمارستان 32 تختخوابی نیمه تمام و در حال تاسیس آشخانه از دیگر برنامه های سفر وزیربهداشت به این استان است.

افتتاح کلینیک ویژه دانشگاه، آی سی یوی بیمارستان امام علی(ع)، پایگاه اورژانس، بازدید از بیمارستان های بجنورد و همچنین افتتاح کلاس های دندان پزشکی  از دیگر برنامه های وزیر بهداشت به این استان خواهد بود.

همچنین کلنگ زنی 17طرح و بازدید از طرح تحول در بیمارستان و دانشکده اسفراین از دیگر برنامه های سفر دکتر هاشمی به خراسان شمالی عنوان شده است.

کد خبر 2359102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha