۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۱۸

ياد و خاطره 275 شهيد خدمتگزار دولت در استان يزد گرامي داشته شد

ياد و خاطره 275 شهيد خدمتگزار دولت در استان يزد گرامي داشته شد

يزد - خبرگزاري مهر: ياد و خاطره 275 شهيد خدمتگزار دولت در استان يزد و شهيدان رجايي و باهنر امروز همزمان با هفته دولت در مسجد حظيره يزد گرامي داشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول بعثه مقام معظم رهبري در حج و زيارت استان يزد، ظهر پنج شنبه در مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت و شهيدان رجايي و باهنر به مظلوميت شيعه در جهان اشاره كرد و اظهار داشت: شيعه امروز نه تنها در جهان بلكه در كشورهاي اسلامي نيز مظلوم واقع شده و گروه هاي خونخوار و جنايتكار را امروز به نام اسلام و شيعه معرفي مي كنند.

حجت الاسلام سيد حسن ميررحيمي خاطرنشان كرد: امروز داعش به عنوان حكومت اسلامي در عراق و شام معرفي شده و با وجود قساوت هاي داعش و وابستگي او به رژيم جعلي اسرائيل و آمريكا، اين اقدام نهايت غربت و مظلوميت شيعه و اسلام است.

وي با بيان اينكه از ديدگاه امام صادق (ع) محبان اهل بيت (ع) سه دسته هستند، اظهار داشت: محب واقعي اهل بيت (ع) همه چيز را در راه رضاي خدا و رضايت اهل بيت (ع) فدا مي كند.

ميررحيمي تصريح كرد: از ديدگاه امام صادق (ع)، دسته اول محبان كساني هستند كه زباني اظهار مودت به اسلام و اهل بيت (ع) مي كنند اما در خفا علاقه و ارادتي وجود ندارد چنانكه افرادي در دوره معاصر اينگونه هستند نظير كشميري كه بسيار به شهيدان رجايي و باهنر اظهار ارادت مي كرد اما در نهايت او شهادت آنها را رقم زد.

برخي شيعيان مواضعشان مشخص نيست

وي ادامه داد: دسته دوم برعكس دسته اول هستند يعني در خفا ارادت و دوستي خاصي به اهل بيت (ع) دارند اما در ظاهر بروز نمي دهند كه اين دسته راه را درست نمي روند و جايي كه بايد حاضر شوند نمي شوند و هرگز مواضع خود را مشخص نمي كنند.

ميررحيمي از دسته سوم به عنوان انسانهاي مخلص ياد كرد و گفت: اين دسته كساني هستند كه در ظاهر و باطن محب و دوستدار اهل بيت (ع) هستند و در راه اسلام، جان و مال خود را فدا مي كنند و حتي يك لحظه هم از فرمان خدا و ولايت كوتاه نمي آيند.

وي افزود: اين افراد ارزش و اهميت ولايت را شناخته اند و مي دانند اگر ولايت نباشد، به سرعت گرفتار كينه منافقان مي شوند و سرزمين آنها دچار آفت و بلا خواهد شد.

حضور ولايت مايه آرامش و امنيت براي كشور ما است

مسئول بعثه مقام معظم رهبري در حج و زيارت استان يزد ادامه داد: حضور ولايت مايه آرامش و امنيت كشور است و اين امر را كشورهايي نظير مصر و سوريه و عراق به خوبي متوجه مي شوند زيرا آنها به خاطر نداشتن ولي فقيه نتوانستند مقاومت كنند و امروز دست كمك آنها به سوي ايران دراز است تا جايي كه براي مقابله با داعش نيز از ايران كمك خواسته اند.

وي تصريح كرد: حتي صهيونيست ها نيز به قدرت ايران پي برده اند و با صراحت اعلام كرده اند كه اگر در غزه شكست خوردند به خاطر حمايت هاي ايران بوده است.

ميررحيمي از ولايت به عنوان يك نعمت ارزشمند ياد كرد و بيان داشت: رهبري عمود خيمه انقلاب اسلامي است و مردم بايد در كنار مسئولان و با تكيه بر رهبري به حركت و استقامت خود ادامه دهند.

کد خبر 2359504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha