۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳

موسوی خبر داد:

برگزار محفل انس با قرآن به نام شهدای پدافند هوایی در گلزار شهدا

برگزار محفل انس با قرآن به نام شهدای پدافند هوایی در گلزار شهدا

اهواز- خبرگزار مهر: رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از برگزاری محفل انس با قرآن به نام شهدای پدافند هوایی در گلزار شهدا در روز پدافند هوایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جانمراد موسوی در نشست خبری که  عصر امروز در قرارگاه پدافند هوایی جنوب غرب کشور برگزار شد اظهار کرد:  در آستانه روز قرارگاه پدافند هوایی از پدافندیان به عنوان اسطوره های پنهان یاد می کنیم که حضورشان باعث امنیت آسمانی است زیرا به همان اندازه که در زمین به امنیت نیاز داریم در آسمان نیز باید امنیت برقرار باشد.

  وی ادامه داد: در حال حاضر دشمن به دنبال یک هدف مهم و فراتر از جنگ سخت است و آن ایجاد جنگ نرم و فرهنگی بر علیه ایران اسلامی و متزلزل کردن  اعتقادات و باورهای دینی مردم ما است.
   
 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور خاطر نشان کرد:  همچنین دشمن تلاشی مضاعف برای ایجاد تزلزل در باورها و اعتقادات رزمندگان اسلام و نیروهای متخصص به کار می گیرد و اگر موفق شود در جایی با این   اهمیت، اهداف بلند خود را پیاده کند متحمل خساراتی جبران ناپذیر خواهیم  شد.

وی با اشاره به اینکه در برابر توطئه های دشمن شخصی عمل نمی کنیم عنوان کرد: در اجرای پدافند فرهنگی همه با هم اعم از فرماندهی، اطلاعات و عقیدتی سیاسی تمام تلاش خود را به کار می بریم تهاجم فرهنگی نتواند در  درون یگان های ما سرایت کند .
    
موسوی به برنامه های روز پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین  برنامه های روز پدافند هوایی شناساندن پدافند و زحمات همکاران است زیرا  این قشر از معنویت خاصی برخوردار هستند چون در جاهایی خدمت می کنند که از  چشم مردم دور است.

 وی افزود: تجلیل از خانواده های موفق و همکاران نخبه در موضوعات قرآنی، ورزشی و علمی، تقدیر از خانواده شامخ شهدا از دیگر برنامه ها است و در هفته گذشته نیز به صورت سراسری از 100 نفر از نخبگان پدافند هوایی تجلیل  به عمل آمد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از برگزاری محفل انس  با قرآن در روز پدافند هوایی به نام شهدای پدافند هوایی در گلزار شهدا خبر داد و تصریح کرد: پدافند هوایی جشنواره هایی تحت عنوان قرآن و حدیث  برگزار می کند که پدافند هوایی جنوب غرب کشور در سطح اجا در بخش حدیث مقام های اول و سوم را کسب کرده است.

  وی افزود: همچنین در مسابقات حفظ نور که حدود 125 نفر از پرسنل، خانواده های آنان و سربازان وظیفه  در سطح مناطق پدافند هوایی شرکت کرده بودند، پدافند هوایی جنوب غرب مقام اول را کسب کرد.

کد خبر 2359673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha