۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۳۱

دادستان دو شهر خوزستان معرفی شدند

دادستان دو شهر خوزستان معرفی شدند

اهواز - خبرگزاری مهر: دادستان های جدید شهرستانهای هندیجان و بهبهان در استان خوزستان از سوی دادگستری استان خوزستان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم معارفه دادستان جدید هندیجان که با حضور قائم مقام و معاونان رئیس کل دادگستری استان خوزستان و جمعی از مقامات قضایی، امنیتی و اجرایی هندیجان برگزار شد، ارسلان کریمی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب این شهرستان انتخاب شد.

قائم مقام دادگستری خوزستان در این مراسم با استناد به مفاهیم و دستورات قرآن کریم، به تشریح وظایف امنیتی و اجتماعی دادستان پرداخت و نقش این مقام را در ایجاد نظم اجتماعی و بالا بردن سطح امنیت، بسیار مهم ارزیابی کرد.

سید روح الله طباطبایی همچنین با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان هندیجان و احتمال وقوع جرائم خاص نظیر قاچاق کالا و مواد مخدر، از دادستان جدید این شهرستان خواست تا حساسیت بیشتری در برخورد با این جرائم داشته باشد.

در پایان این مراسم از زحمات رضا علیزاده روشن، دادستان سابق شهرستان هندیجان، قدردانی و ارسلان کریمی به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.

همچنین مراسم تودیع و معارفه دادستان بهبهان با حضور معاون آموزش و تحقیقات دادگستری خوزستان برگزار شد.

دادستان جدید شهرستان بهبهان در این مراسم اظهار داشت: اولین تیرهای مسموم منافقان به سمت دستگاه قضایی نشانه رفت، اما نباید با نقشه های شوم آنان که تاکنون منجر به شهادت جمعی از قضات شده اند، عقب نشینی کرد.

فاضل محمدپور با بیان اینکه اگر مقام قضاوت بد بود، حضرت علی (ع) مسئولیت آن را قبول نمی کرد، گفت: دستگاه قضا هیچ تفاوتی بین اشخاص قائل نمی شود و نباید در قضاوت به پست و سمت افراد توجه کرد، بلکه وظیفه قاضی این است که با دقت تمام و رعایت قوانین، به مسائل قضایی رسیدگی کند.

در پایان این مراسم از زحمات احمد خزائی، دادستان سابق عمومی و انقلاب بهبهان، قدردانی شد و فاضل محمدپور به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی گردید.
 

کد خبر 2360432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha