۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸

پرتال جامع امامزادگان کشور رونمایی می شود

پرتال جامع امامزادگان کشور رونمایی می شود

سخنگوی سازمان اوقاف با اشاره به برگزاری همایش ملی تکریم امامزاده صالح(ع) تجریش امشب یکشنبه 9 شهریورماه گفت: در این همایش پرتال جامع امامزادگان با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن ربیعی، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه اظهارداشت: در آستانه 5 ذی القعده، روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان، همایش ملی تکریم امامزاده صالح(ع) تجریش امشب یکشنبه 9 شهریورماه در آستان مقدس این امامزاده با سخنرانی حجت السلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران و حجت الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیحه سرایی و اجرای گروه سرود و نقاره زنی برگزار می شود.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در این همایش از 8 تن از اعضاء هیأت امنا و خادمان برگزیده بقاع متبرکه تجلیل و به آنها نشان مودت اهدا خواهد شد.

وی رونمایی از پرتال جامع امامزادگان را از جمله برنامه های این همایش برشمرد و افزود: در پرتال جامع امامزادگان اطلاعات اجمالی در رابطه با امامزادگان سراسر کشور همراه با عکس قرار داده شده و برای 130 بقعه نیز امکان زیارت از راه دور فراهم شده است.

ربیعی در پایان سخنانش بیان کرد: اطلاعات موجود درباره امامزادگان درحال آماده سازی برای بارگذاری بر روی این پرتال است و در مرحله بعد نیز برای 460 امامزاده شاخص نیز زیرسایت اختصاصی ایجاد خواهد شد.

کد خبر 2361149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha