۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۲۰

مجیدزاده خبرداد:

دو سانحه رانندگی در هرمزگان 10 کشته و زخمی برجای گذاشت

دو سانحه رانندگی در هرمزگان 10 کشته و زخمی برجای گذاشت

بندرعباس - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه هرمزگان از دو تصادف و واژگونی خودرو در محورهای برون شهری با 2 کشته و 8 مصدوم در روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مجیدزاده در تشریح این خبر گفت: نیمه شب گذشته برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف جرحی پراید با پایه پل حوالی منطقه باباغلام به سمت بندرعباس، بلافاصله عوامل گشت این یگان به محل اعزام که طی شواهد عینی مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پراید با راننده و چهار سرنشین ضمن برخورد با موانع بتونی وسط جاده واژگون شده است.

وی افزود: در این حادثه متأسفانه دو نفر از سرنشینان که از اعضاء یک خانواده بودند در دم فوت و سه مصدوم دیگر نیز سریعا به بیمارستان منتقل شدند.

مجیدزاده خاطرنشان کرد: در تصادف جرحی دیگری که روز گذشته در محور اصلی روستای باقی آباد خمیر به وقوع پیوست، یک دستگاه مینی بوس هیوندا که از مسیر خمیر به بندرعباس در حال حرکت بود از جاده منحرف و واژگون و تعداد 5 نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه هرمزگان با بیان اینکه بیشتر تصادفات و واژگونی های خودرو ناشی از خواب آلودگی و عدم کنترل وسیله نقلیه می باشد به رانندگان توصیه کرد: با کمی استراحت و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی براحتی می توانید از بسیاری حوادث و تصادف جاده ای جلوگیری کرده و جان خود و دیگران را به مخاطره نیاندازید.

 

 

کد خبر 2361352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha