۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۰۶

میرحیدری:

یک کیلوگرم شیشه در قزوین کشف شد

یک کیلوگرم شیشه در قزوین کشف شد

قزوین- خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان قزوین، از کشف یک کیلوگرم ماده مخدر شیشه در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا میرحیدری در این باره اظهارداشت: یک کیلوگرم ماده مخدر شیشه توسط نیروی انتظامی استان قزوین کشف شد و در این رابطه چهار نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و در اقدامی اطلاعاتی از عبور دو محموله مواد مخدر از قزوین مطلع شدند و مسیرهای عبور خودرو را تحت کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: این ماموران در دو اقدام پلیسی هر چهار متهم را در عوارضی شماره دو قزوین ـ تهران شناسایی و دستگیر کردند.

میرحیدری عنوان کرد: در بازرسی نخست از یک دستگاه خودروی پژو 206، میزان 500 گرم ماده افیونی شیشه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و قاچاقچیان 29 و 27 ساله آن دستگیر شدند.

وی افزود: در اقدامی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در جریان اجرای این طرح به یک سواری پژو 206 دیگر در عوارضی قزوین- تهران مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند و پس از بازرسی از آن، مقدار 500 گرم ماده مخدر شیشه را کشف و قاچاقچیان 31 و 21 ساله آن را دستگیر کردند.

بی احتیاطی، مرگ چوپانی را در قزوین رقم زد

همچنین براساس این گزارش، روز گذشته قطار مسافربری که از قزوین به سمت زنجان در حرکت بود در برخورد با یک چوپان جوان، مرگ او را رقم زد.

چوپان جوان که 34 سال داشت و برای جلوگیری از برخورد قطار با گله گوسفندان، با بی احتیاطی در مسیر ریل راه آهن قرار گرفته بود، جان خود را در این حادثه از دست داد.
 

 

کد خبر 2362050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha