۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۰۶

همتی خبر داد:

باستانی کاران استان مرکزی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند

باستانی کاران استان مرکزی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند

اراک-خبرگزاری مهر: دبیر هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای استان مرکزی گفت: باستانی کاران استان مرکزی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

محمد همتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پنجمین دوره مسابقات تیمی زورخانه‌ای قهرمانی کشور برگزار شد، افزود: این رقابت ها در دو رده سنی جوانان (16 تا 20 سال) و پیشکسوتان (50 تا 60 سال) با حضور شش تیم در شهر نهاوند همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ورزشکاران شش استان حضور داشتند، گفت: در این دوره از رقابت‌ها با ستانی کاران ازاستان های تهران، سمنان، لرستان، کرمانشاه، مرکزی و همدان به مصاف یکدیگر رفتند.

دبیر هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای استان مرکزی با بیان اینکه در رده سنی جوانان تیم نهاوند با 230 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، اظهار کرد: استان مرکزی با 183 امتیاز و تیم تهران با 182 امتیاز جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همتی با تاکید بر اینکه تیم پیشکسوتان استان مرکزی با 149 امتیاز به مقام سوم دست یافت، ادامه داد: در این رده سنی تیم نهاوند با 216 امتیاز به مقام قهرمانی و تیم کرمانشاه با 150 امتیاز جایگاه دوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

کد خبر 2362565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha