۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۸:۲۲

مهرجو:

65 میلیارد ریال برای بهبود وضعیت آب دشتی اختصاص یافت

65 میلیارد ریال برای بهبود وضعیت آب دشتی اختصاص یافت

دشتی-خبرگزاری مهر:فرماندار دشتی از اختصاص 65 میلیارد ریال برای بهبود  وضعیت آب این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،غلامرضا مهرجو  بعد از ظهر سه شنبه درآئین تودیع و معارفه مدیر آب وفاضلاب شهرستان دشتی که با حضور  مدیر عامل آب وفاضلاب استان بوشهربرگزار شد  با تاکید بر ساخت مخزن 15 هزار متر مکعبی شهر خورموج اظهار داشت:با توجه به اینکه شهر خورموج دارای جمعیتی بیش از 40 هزار نفر است ودر حال حاضر مخزن 5هزار متر مکعبی این شهر جوابگوی نیازهای مردم نیست و نیاز است مخزن 15 هزار متر مکعبی احداث شود.

وی افزود:در سال جاری مبلغ 15 میلیارد ریال برای ساخت مخزن 15 هزار متر مکعبی شهر خورموج از محل اعتبارات تملک داراییها  برای این پروژه مصوب شده که امیدواریم هر چه زودتر شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.

مهرجو با اشاره به کمبود آب در سطح کشور از مسئولین آب وفاضلاب خواست نسبت به اطلاع رسانی دقیق در این زمینه اقدام کنند تا مردم در جریان مسائل و مشکلات آن قرار بگیرند و در مصرف آب صرفه جویی کنند.

وی در خصوص مخزن کاکی نیز گفت:این پروژه در سال 92 به اتمام رسیده که نیاز به تاسیسات جانبی دارد ودر سال جاری نیز 250 میلیون تومان برای این پروژه مصوب شده است.

فرماندار دشتی بیان کرد: یکی از اولویت های اصلی اعتبارات امسال رفع مشکل آب شهرستان بود به طوری که امسال برای این مهم از محل اعتبارات تملک داراییها و سرمایه ای مبلغ 65 میلیارد ریال  تصویب شد.

وی با تقدیر از زحمات عبدالرسول نجاتی مدیر سابق آب وفاضلاب شهر خورموج برای ایمان ایمانی مدیر جدید آرزوی توفقیق الهی کرد.

کد خبر 2362971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha