۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۲۸

غیبی:

انبار امدادی در سرعین احداث می شود

انبار امدادی در سرعین احداث می شود

سرعین- خبرگزاری مهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از احداث انبار امدادی در این شهرستان طی ماه های آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام غیبی عصر جمعه در جلسه بررسی این طرح تصریح کرد: شهرستان سرعین از شهرستان های ممتاز استان در امر امداد و نجات است.

وی با بیان اینکه انبار امدادی در تمامی شهرستان های استان احداث شده است، اضافه کرد: با این وجود سرعین و کوثر فاقد انبار استاندارد هستند.

به گفته غیبی توریستی بودن این شهرستان و تغییرات جمعیتی آن ضرورت ایجاد یک انبار امدادی را تشدید کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تاکید کرد: در انبار امدادی اقلام امدادی دو درصد از جمعیت ساکن منطقه برای مواقع اظطراری و بروز حوادث ذخیره سازی می شود.

وی تصریح کرد: این اقلام 22 قلم شامل 12 قلم زیستی از جمله چادر، پتو، والر، موکت و نایلن سنگری  و 10 قلم مواد غذایی شامل انواع کنسروها، جیره های خشک و مواد شوینده است.

غیبی با بیان اینکه این اقلام در 24 ساعت اول حادثه و بعد از آن بین حادثه دیدگان توزیع می شود، ادامه داد: انبار باید در حومه شهر باشد تا در امداد رسانی ترافیک مانع فعالیت نباشد.

 وی اضافه کرد: همچنین برخورداری از دو درب خروج و ورود، رمپ بارگیری، رمپ تخلیه، سیستم تهویه، سیستم روشنایی، اطفا حریق، جداسازی از مواد آتش زا و تجهیز به دزدگیر دیگر شاخصه های استاندارد سازی است.

وی در خصوص احداث انبار در شهرستان کوثر افزود: زمین انبار خریداری شده و در تلاشیم به زودی عملیات اجرایی ساخت را آغاز کنیم.

کد خبر 2364511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha