۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۸:۴۰

ولی‌پورمطلق:

شورای سیاست‌گذاری رسانه‌ای بخش کشاورزی در خراسان جنوبی تشکیل شد

شورای سیاست‌گذاری رسانه‌ای بخش کشاورزی در خراسان جنوبی تشکیل شد

بیرجند – خبرگزاری مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از تشکیل شورای سیاست‌گذاری حوزه رسانه‌ای بخش کشاورزی استان به منظور استفاده از ظرفیت‌‌های رسانه‌ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم ولی‌پورمطلق بعدازظهر دوشنبه در اولین نشست شورای سیاست‌گذاری رسانه‌ای بخش کشاورزی استان اظهار کرد: زمینه مناسبی در حوزه رسانه در استان وجود دارد اما برنامه‌ریزی هدفمندی برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های رسانه در بخش کشاورزی نشده است.

 وی با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری رسانه‌ای در بخش کشاورزی با هدف وحدت رویه و هماهنگی بین اجرا در حوزه آب و کشاورزی و رسانه‌ها راه‌اندازی شده، بیان کرد: از توان و ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان باید در راستای توسعه پایدار استفاده کرد.

 ولی‌پورمطلق با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های حوزه رسانه برای اطلاع‌رسانی مطلوب در بخش کشاورزی بهره ببریم، اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی صحیح در این بخش می‌توانیم از مشارکت‌های مردمی در این بخش استفاده کنیم.

ارائه عملکرد در بخش کشاورزی محور کار رسانه‌ای قرار نگیرد

 وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی نباید ارائه عملکرد محور کار رسانه‌ای قرار گیرد، تصریح کرد: ارائه آمار کمکی به کشاورزان نمی‌کند و باید آموزش‌های ترویجی، اطلاع‌رسانی از امکانات و ظرفیت‌هایی موجود را به کشاورزان اطلاع دهیم.

 وی از خبرنگاران خواست در حوزه کاشت محصولات، بازدیدهای میدانی داشته باشند و تصریح کرد: در این زمینه می‌توانیم مباحث آموزشی را به کشاورزان منتقل کنیم.

ولی‌پورمطلق به برنامه‌های جهاد کشاورزی به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس شش هزار و 600 نفر از حوزه جهاد سازندگی اعزام شده‌اند.

وی برگزاری صبحگاه مشترک دستگاه‌های ذیربط و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس را از برنامه‌های محوری این سازمان ذکر کرد.

ولی‌پورمطلق با اشاره به اجرای سرشماری بخش کشاورزی از پنجم مهرماه در استان تصریح کرد: این سرشماری اولین سرشماری است که به صورت الکترونیک در سطح دنیا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نتایج سرشماری که در بخش کشاورزی اخذ می‌شود بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: نقش رسانه‌ها برای آگاهی‌بخشی به بهره‌برداران بخش کشاورزی در دادن اطلاعات صحیح به ماموران سرشماری بسیار مهم است.

کد خبر 2366683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha