۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۲۹

جمیری:

مخابرات در زمینه تلفن‌های ثابت کم‌کاری می‌کند

مخابرات در زمینه تلفن‌های ثابت کم‌کاری می‌کند

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مخابرات در زمینه تلفن های ثابت کم کاری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر پنجشنبه در جمع مردم چغادک اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی برای رفع مشکلات شهر چغادک در سطح استان و ملی داشته ایم و در این زمینه با وزیر و معاونین وزیر نشست‌های مختلفی برگزار کردیم.

وی تبدیل چغادک به بخش را یکی از مهمترین خواسته های مردم این شهر عنوان کرد و با اشاره به پیگیري های جدی برای این موضوع افزود: کشور نیز موافقت خود را برای این موضوع اعلام کرده است ولی دولت در حال حاضر تصمیمی برای این موضوع ندارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خواستار تلاش بیشتر شورا و شهرداری چغادک برای رفع مشکلات این شهر شد و ادامه داد: شورا و شهردار باید در کنار معتمدین محلات باشند و ارتباط و تعامل خوبی با یکدیگر برقرار کنند.

فاضلاب چغادک در سطح ملی پیگیری می شود

وی به وضعیت نامناسب فاضلاب چغادک اشاره کرد و افزود: برای پیگیری موضوع فاضلاب چغادک در سطح ملی تلاش می‌کنیم تا اعتبارات مورد نیاز برای توسعه این فاضلاب اختصاص یابد.

جمیری بر لزوم توسعه و تقویت شبکه درمان چغادک تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: دو مدرسه در راستای توسعه و ارتقای فضای آموزشی به زودی در این شهر اجرا خواهد شد.

وی از تلاش برای رفع مشکل سه راهی چغادک خبر داد و گفت: این سه راهی محلی خطرناک برای عبور و مرور و رفت و آمد است که نیاز است تا مطالعه جدی در این زمینه صورت بگیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به نشست خود با وزیر ارتباطات برای رفع مشکلات مخابرات استان بوشهر اشاره کرد و افزود: مخابرات در زمینه تلفن های ثابت کم کاری می کند و تلاشی برای توسعه تلفن ثابت صورت نمی‌گیرد.

کد خبر 2368489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha