۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۳۹

حجت‌الاسلام شمس‌الدین:

رهبر کبیر انقلاب اسلامی نعمت بزرگ این ملت است/ داعش براي ايران عددي محسوب نمي‌شود

 رهبر کبیر انقلاب اسلامی نعمت بزرگ این ملت است/ داعش براي ايران عددي محسوب نمي‌شود

بیرجند- خبرگزاری مهر: امام جمعه شهرستان بشرویه با آرزوی بهبودی برای مقام معظم رهبری گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی نعمت بزرگ این ملت و نور این سرزمین است.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بشرویه گفت: در اسلام عیادت و سرکشی از بیماران بسیار سفارش شده و دلداری دادن به خانواده‌های بیماران است که دل‌های انسان ها را نورانی و تقوای آنها را محکم می‌کند.

وی گفت: از دیگر عواملی که دل‌ها را شاد می‌کند ایجاد انگیزه و كار نيك در خانه و بین اعضای خانواده‌ها است كه نشاط و شادابي را به همراه دارد و در بين خانواده‌ها رواج داده مي‌شود.

امام جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به سفر حجاج افزود: خانه خدا پایگاه مسلمانان است و عرش الهی دارای چهار رکن بوده و در چهار کلمه خلاصه شده است.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین تصریح کرد: عرش الهی بر آیه توحید و قدرت خدا استوار است و مؤمنين همه با اقامه نماز در اين خانه دل‌هاي خود را قوت مي‌بخشند.

وی در ادامه به شهادت آیت‌الله شیخ محمد خیابانی مجاهد انقلابي اشاره کرد و افزود: علما، جهادگران و بزرگان دین بركات نظام انقلاب اسلامي هستند.

اسلام ناب محمدی در سایه شیعه و تفکر شیعی بنا شده است

حجت‌الاسلام شمس‌الدین بر گرامیداشت یاد و خاطره این مجاهدان تاکید کرد و گفت: باید راه آنان را در برابر ریشه‌کن کردن ظلم و زورگويي ادامه دهیم.

وی بیان کرد: اسلام ناب محمدی در سایه شیعه و تفکر شیعی بنا شده و همه مدیون دلاورمردی‌های بزرگان دین و انقلابی هستیم.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با بیان اینکه امروزه اسلام در سرزمین‌های دیگر گسترش یافته است، بیان کرد: استکبار جهانی از ترویج و انتشار اسلام هراس داشته و تنها با کشتار و از بین بردن مردم مظلوم و شیعه سعی در ریشه کن کردن اسلام دارند.

وی ادامه داد: استکبار با تجهیز كردن گروهک‌های تروریستی و یک عده وهابی نادان اقدامات خود رادر قالب كشت و كشتار ادامه می‌دهند.

داعش تنها بازيچه دست استکبار است

حجت‌الاسلام شمس‌الدین افزود: ایستادگی 50 روزه مردم غزه آن هم با دست خالی بار دیگر به دشمنان اسلام نشان داد که پیروزی از آن مسلمانان است و مسلمانان از خاک و مکتبشان دفاع می‌کنند.

وی به تحولات اخیر عراق و سوریه و تروریست‌هاي گروهک داعش هم اشاره کرد و گفت: داعش تنها عروسك و بازيچه دست دولت‌هاي انگليس، اسرائيل و آمريكا است و دشمنان با تجهیز این گروهک‌ها سعی دارند تا با نام اسلام و اسلام‌هراسي جنایات خود را بيش از پيش ادامه دهند.

امام جمعه بشرویه برای سلامتی مقام معظم رهبری هم آرزوی سلامتي کرد و یادآور شد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی نعمت بزرگ این ملت و نور این سرزمین است.

کد خبر 2368818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha