۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۰۹

با کسب 31 مدال رنگارنگ/

کاراته قم بر سکوی سوم سبک شیتوریو قهرمانی کشور ایستاد

کاراته قم بر سکوی سوم سبک شیتوریو قهرمانی کشور ایستاد

قم - خبرگزاری مهر: تیم قم مقام سوم مسابقات قهرمانی کاراته سبک شیتوریو ایران را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو کاراته دو ایران که طی روزهای گذشته در استان البرز برگزار شد. در این دوره از مسابقات که با حضور 16 تیم از 15 استان و در شهرماهدشت کرج برگزار شد، تیم تهران به مقام قهرمانی رسید و تیم های یزد و قم دوم و سوم شدند.

بنا بر اعلام فدراسیون کارته نتایج نمایندگان قم در این مسابقات در رده های سنی و اوزان مختلف به شرح زیر است:

در رده سنی نونهالان 8 تا 10 سال و در کومیته 23- کیلوگرم علیرضا حیدری از قم به مدال برنز رسید. در کومیته 27- کیلوگرم امیرمهدی خودی زاده از قم صاحب مدال طلا شد. در کومیته 31- کیلوگرم محمد متین احمدی و محمد عرفان احمدی هر دو از قم به ترتیب مدال‌های نقره و برنز را بدست آوردند. در کومیته 45+ کیلوگرم محمدرضا شجاع از قم به مدال نقره رسید.

در رده سنی نونهالان 11 تا 13 سال و در کومیته 30- کیلوگرم محمد رضا نظری از قم به مدال نقره رسید در کومیته 40- کیلوگرم وحید مبارکی و  رضا دهقان هر دو از قم به ترتیب به مدال‌های نقره و برنز دست یافتند. درکومیته 45- کیلوگرم محمود نعمتی، رامین یوسفی محمدجواد بلند هر سه از قم به ترتیب مدال‌های طلا، نقره و برنز را به گردن آویختند. درکومیته 50- کیلوگرم محمد نجفی و محمد صفری هر دو از قم به ترتیب به مدال‌های نقره و برنز دست یافتند. درکومیته 55- کیلوگرم امید حلوایی از قم به مدال برنز رسید و در کومیته 55+ کیلوگرم احسان اقبالیان و محمدحسین قوی عهد هر دو از قم به ترتیب مدال‌های طلا و نقره را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان 14 تا 15 سال و درکومیته 52- کیلوگرم مرتضی نعمتی از قم صاحب گردن آویز طلا شد. در کومیته 57- کیلوگرم امیر خلیلی از قم طلا گرفت.در کومیته 63- کیلوگرم علیرضا رستمی از قم به مدال برنز رسید. در کومیته 70- کیلوگرم امیرحسین حجازی راد از قم به مدال نقره بسنده کرد و در کومیته 70+ کیلوگرم امیرحسین جان قربان و وحید تقی زاده هر دو از قم به ترتیب مدال‌های طلا و نقره را کسب کردند.

در رده سنی جوانان 16 تا 17 سال و در کومیته 61- کیلوگرم علی اکرمی از قم به مدال برنز رسید و در کومیته 76- کیلوگرم محمد حسین عبدالحسینی از قم نقره گرفت.

در رده سنی امید (زیر 21 سال) و در کومیته 58- کیلوگرم محسن عبادی پور از قم به مدال نقره قناعت کرد. در کومیته 68- کیلوگرم از مهدی علیا قم نقره گرفت و در کومیته 78+ کیلوگرم حسین دهقان و علیرضا حقیقت هر دو از قم به ترتیب مدال‌های نقره و برنز را بدست آوردند.

و بالاخره در رده سنی بزرگسالان و در کومیته 60- کیلوگرم پیمان نظری از قم به مدال طلا رسید و محمدجواد عبدالحسینی  و محسن عبادی پور هر دو از قم به صورت مشترک مدال برنز این مسابقات را به گردن آویختند.

در پایان این بازی‌ها باشگاه آوای رزم قم که به نمایندگی از استان قم در این مسابقات شرکت کرده بود در مجموع با کسب 31 مدال طلا، نقره و برنز در رده‌های سنی و اوزان مختلف به مقام سوم این مسابقات رسید.
 

کد خبر 2370737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha