۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۹:۰۹

صفی پور خبر داد:

رونمایی از بزرگترین تابلو موزائیک سنگ جهان در تبریز

رونمایی از بزرگترین تابلو موزائیک سنگ جهان در تبریز

تبریز- خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از رونمایی بزرگترین تابلو موزائیک سنگ جهان در تبریز همزمان با همایش بین المللی بزرگداشت استاد شهریار در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر صفی پور بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این تابلو که توسط اعضای انجمن هنرهای تجسمی تکمیل شده شامل تصویری از چهره استاد سید محمد حسین شهریار، روستای خشکناب و مقبره الشعرای تبریز است.

وی ادامه داد: این تابلو سنگ در ابعاد دو در سه ساخته شده و یک میلیون سنگ ریزه طبیعی دریا (خودرنگ) در آن به کار برده شده است.

صفی پور با اشاره به برگزاری همایش بزرگداشت استاد شهریار همزمان با هفته نکوداشت تبریز نیز گفت: این همایش عصر روز چهارشنبه بیست و ششم شهریور ماه جاری با گلباران مقبره استاد شهریار در مقبره الشعرا تبریز آغاز و آیین گشایش رسمی آن با حضور میهمانان داخلی و خارجی و وزیر فرهنگ و ارشاد در ایل گلی برگزار می شود.

وی افزود: بخش علمی و ارایه مقالات همایش نیز صبح روز پنج شنبه بیست و هفتم شهریور ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: بیش از 300 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که 40 مقاله به عنوان آثار برتر معرفی شدند که توسط صاحبان مقالات ارایه می شود.

کد خبر 2371792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha