۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۰۰

کسرخدمت ايثارگري به مشمولان غايب تعلق مي گيرد

کسرخدمت ايثارگري به مشمولان غايب تعلق مي گيرد

مشمولان متولد 72و ما قبل که تا پايان سال 90 به سن مشموليت رسيده و به دلايلي تا کنون به خدمت اعزام نشده اند و داراي غيبت هستند اگر تا پایان امسال خود را معرفي و به خدمت اعزام شوند، در شمول مقررات کسرخدمت ايثارگران مصوب سال90 قرار مي گيرند.

به گزارش خبرگزاری مهر،سرهنگ حجت اله واعظي نژاد در این باره اظهار داشت: برابر ابلاغيه اخير ستاد کل نيروهاي مسلح ، مشمولان متولد 1372 و ما قبل که تا پايان سال 1390 به سن مشموليت رسيده و به دلايلي تا کنون به خدمت اعزام نشده و داراي غيبت هستند چنانچه تا پايان سال 93 خود را معرفي و به خدمت اعزام شوند،در شمول مقررات کسرخدمت ايثارگران مصوب سال90 قرار مي گيرند.

وي تصريح کرد: مشمولان غايب مورد اشاره که ازاول فروردين ماه 1394 و بعد آن ، به خدمت اعزام شوند نمي توانند از کسرخدمت ايثارگري سال 90 استفاده کنند.

واعظي نژاد افزود: مقررات کسرخدمت ايثارگري مصوب سال 90 ، براي مشمولان غير غايب متولد سال 1372 و ما قبل که به دلايل قانوني مانند ادامه تحصيل ، تاکنون به خدمت اعزام نشده و در آينده در مهلت هاي قانوني به خدمت اعزام مي شوند کماکان به قوت خود باقي است.

معاون مشمولان و امور معافيت هاي اين سازمان با تاکيد بر اينکه مهلت داده شده برای بهره مندي از تسهيلات کسرخدمت براي مشمولان غايب تا پايان سال 93 است و قابل تمديد نيست گفت: مشمولان غايب براي بهره مندي از تسهيلات مذکور ، در اولين فرصت ممکن درخواست خود را براي اعزام به خدمت ، از طريق يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) به ثبت رسانند تا امکان اعزام آنان تا پايان سال 93 فراهم شود ،زيرا ملاک بهره مندي از تسهيلات کسرخدمت براي مشمولان غايب اعزام به خدمت آنان در سال جاری است.

کد خبر 2372146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha