۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۲۱

طالبي در گفتگو با مهر:

انتخابات ميان‌ دوره ‌اي مجلس در تفت و ميبد برگزار مي ‌شود

انتخابات ميان‌ دوره ‌اي مجلس در تفت و ميبد برگزار مي ‌شود

يزد - خبرگزاري مهر: معاون سياسي و امنيتي استاندار يزد با بيان اينكه عدم برگزاري انتخابات ميان ‌دوره ‌اي مجلس به طور رسمي اعلام نشده بود، گفت: اين انتخابات در حوزه انتخابيه تفت و ميبد برگزار خواهد شد.

محمدعلي طالبي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اينكه برخي رسانه‌ ها از عدم برگزاري انتخابات ميان‌دوره‌اي مجلس در حوزه انتخابيه تفت و ميبد خبر داده بودند، اظهار داشت: اين خبر به طور رسمي اعلام نشده بود اما برخي رسانه‌ها به انتشار آن پرداختند.

وي عنوان كرد: صحبت‌ هايي بين شوراي نگهبان و وزارت كشور براي عدم برگزاري انتخابات در حوزه انتخابيه تفت و ميبد و چند حوزه انتخابيه  ديگر مطرح شد اما به توافق نهايي نرسيد.

معاون سياسي و امنيتي استاندار يزد عنوان كرد: در استان يزد كار برگزاري انتخابات ميان دوره‌اي مجلس بر اساس برنامه‌ زمان‌بندي شده انجام خواهد شد و برنامه‌ها از روز شنبه آغاز مي‌شود.

طالبي خاطرنشان كرد: از روز شنبه‌، نشست‌هاي اجرايي انتخابات در شهرستان‌هاي تفت و ميبد برگزار مي‌شود ضمن اينكه ثبت‌نام داوطلبان نيز از روز شنبه در اين حوزه‌ها انجام خواهد شد.

وي، زمان برگزاري انتخابات ميان‌دوره‌اي مجلس را 30 آبان‌ماه اعلام و اظهار اميدواري كرد: مردم حوزه انتخابيه تفت و ميبد حضوري پرشور در اين انتخابات داشته باشند.

کد خبر 2372809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha