۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶

امیر ونک:

رسیدن به دستاورد های بزرگ نظامی ره آورد هشت سال دفاع مقدس است

رسیدن به دستاورد های بزرگ نظامی ره آورد هشت سال دفاع مقدس است

همدان - خبرگزاری مهر: فرمانده پایگاه سوم شکاری پایگاه شهید نوژه همدان گفت: رسیدن به دستاوردهای بزرگ نظامی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، اتحاد و همبستگی و خودکفایی در حوزه‌های مختلف از جمله دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر،امیر سرتیپ دوم خلبان منصور ونک پیش از ظهر دوشنبه در مراسم رژه نیرو های مسلح استان همدان اظهار داشت: خودباوری‌، شکوفایی استعدادها، دست یابی به دستاوردهای بزرگ نظامی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و از جمله اتحاد و همبستگی و خودکفایی در حوزه‌های مختلف از جمله دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برای کشور اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی در زمان جنگ تحمیلی از هوا و زمین مورد حملات سنگین دشمن قرار می گرفت،گفت: ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر قدرت های بزرگ جهانی ایستاد و حافظ هزاران کیلو متر مرز های جمهوری اسلامی ایران بود.

امیر ونک ادامه داد: امروز در حالی هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم که فرهنگ ایثار، شهادت و خودباوری نشأت‌گرفته از ایستادگی مردم مسلمان ایران در مقابل قدرت‌های جهانی در هشت سال دفاع مقدس، توانسته مرزهای ایران را پشت سر گذاشته و باعث ایجاد بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شود.

فرمانده پایگاه سوم شکاری پایگاه شهید نوژه همدان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت مرزهای ایران را در نوردیده است، اظهار داشت: ایران توانسته طومار توسعه چندین ساله قدرت های منطقه را در هم بپیچد و هر دفتر آن را به زباله دان تاریخ بریزد.

امیر سر تیپپ منصور ونک با اشاره به اینکه بیداری اسلامی منجر به کشتار مردم مظلوم غزه، لبنان و سوریه توسط استکبار جهانی شده است، گفت: ایران در هشت سال دفاع مقدس توانست با ایستادگی شیر دلان و با رشادت ها و ایثارگری ها و پشتیبانی ملت خدا جو در تمام صحنه های جنگ به پیروزی دست یابد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری پایگاه شهید نوژه همدان ادامه داد: امروز ایران اسلامی توانسته است که قدرت خود را در منطقه به رخ جهانیان بکشاند و به قدرت اول منطقه تبدیل شود.

امیر ونک افزود: ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی پیروزی‌های بزرگی به دست آورده است و به گفته امام راحل (ره) ابهت دو قدرت شرق و غرب را درهم شکست.

فرمانده پایگاه سوم شکاری پایگاه شهید نوژه همدان با اشاره به اینکه هرگونه فتنه علیه ایران اسلامی با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا سرکوب می شود، بیان داشت: امروز هم مانند هشت سال دفاع مقدس با تمام قوا و امکانات در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می کنیم تا منویات مقام معظم رهبری در جامعه ساری و جاری شود.

 

 

کد خبر 2375181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha