۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۰۵

حقدوست خبر داد:

400 رول ایزوگام غیراستاندارد در شهرستان کهگیلویه کشف شد

 400 رول ایزوگام غیراستاندارد در شهرستان کهگیلویه کشف شد

دهدشت – خبرگزاری مهر: رئیس نمایندگی استاندارد شهرستان کهگیلویه از کشف 400 رول ایزوگام غیراستاندارد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سپهدار حقدوست ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازرسی های کارشناسان استاندارد و کمیسیون فنی فرمانداری کهگیلویه از سطح این شهرستان طی چند روز اخیر، افزود: در این بازرسی ها تعداد 400 رول ایزوگام غیراستاندارد و فاقد نشان استاندارد  کشف و ضبط گردید.

 وی اظهار داشت: ایزوگام های کشف شده با نام های تجاری یاقوت بام، بهگام شرق، آرمین بام و شرق بام فاقد به مردم عرضه می شدند.

حقدوست با بیان اینکه ایزوگام غیراستاندارد می تواند باعث ایجاد خسارت به ساختمان های مسکونی شود، بر لزوم توجه مردم به نشان استاندارد به هنگام خرید ایزوگام تأکید کرد.

وی یادآور شد: ایزوگام از جمله كالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری است كه مطابق تبصره چهار ماده نه قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، اگر در مرحله تمركز، توزیع و فروش آن ها عدم انطباق و مغایرتی با قوانین استاندارد وجود داشته باشد، جرم محسوب گردیده و مطابق قانون با تولید كنندگان و عرضه كنندگان متخلف برخورد می شود.

مسئول نمایندگی استاندارد شهرستان کهگیلویه خواستار همکاری مردم در ارزیابی کیفیت کالا و خدمات شد و تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده اجناس فاقد تاریخ تولید و انقضاء، نشان استاندارد و بسته‌بندی مناسب، مراتب را به شماره تلفن 32271015 گزارش دهند.

کد خبر 2375467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha