۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳

استاندار ممنوعيت تردد خودروهاي پلاك اروند در خوزستان را تكذيب كرد

استاندار ممنوعيت تردد خودروهاي پلاك اروند در خوزستان را تكذيب كرد

اهواز - خبرگزاري مهر: استاندار خوزستان ممنوعيت تردد خودروهاي پلاك اروند در شهرهاي استان خوزستان را شايعه دانست و اين امر را تكذيب كرد.

عبدالحسن مقتدايي در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان كرد: به عنوان نماينده دولت در استان خوزستان، ممنوعيت خودروهاي پلاك اروند در ساير شهرهاي استان خوزستان را شايعه اي بيش نمي دانم و مردم از بابت تردد خودرهايشان در همه شهرهاي استان خوزستان نگراني نداشته باشند.

وي افزود: خبرهايي كه در اين خصوص در روزهاي گذشته در بين شهروندان منتشر نشده و باعث نگراني آنها شده صحت ندارد زيرا بخشنامه اي كه در اين خصوص گفته مي شود كه صادر شده است ربطي به ممنوعيت تردد خودروهاي پلاك اروند ندارد.

مقتدايي توضيح داد: دولت راجع به سرزمين مادري مصوبه صادر كرده است و سازمان منطقه آزاد اروند طبق قانون اين مجوز را صادر كرده كه خودرهاي پلاك اروند در همه شهرهاي استان تردد كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهاي اخير خبرهايي مبني بر ممنوعيت تردد خودروهاي پلاك اروند در بين شهروندان خوزستاني منتشر شده كه باعث نگراني مردمي كه اقدام به خريد اين خودروها در ساير شهرهاي استان به غير از آبادان و خرمشهر كرده اند، شده است.

خودروهای خارجی دارای پلاک اروند در ابتدای راه اندازی این منطقه، تنها امکان تردد در این دو شهر را داشتند و برای خروج از محدوده این دو شهر ضرروی بود اقدام به گرفتن مرخصی آن هم برای زمانی محدود بکنند.

بعد از این، در حدود يك سال قبل دولت تصویب کرد که خودروهای پلاک اروند برای رفاه حال مردم آبادان و خرمشهر که نیاز به تردد به مرکز استان را دارند، امکان تردد بدون مرخصی و مجوز تا شهر اهواز را داشته باشند منوط به اینکه شب در محدوده منطقه آزاد اروند یعنی شهرستانهای آبادان و خرمشهر بازگردند ولي با پیگیری هاي صورت گرفته، دولت این مجوز را صادر کرد که خودروهای پلاک اروند به صورت آزادانه در همه شهرهاي استان تردد كنند.
 

کد خبر 2375864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha