۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۲۲

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

اوجاقی: اتفاق خاصی نیفتد سیفی طلا می‌گیرد

اوجاقی: اتفاق خاصی نیفتد سیفی طلا می‌گیرد

سرمربی تیم ملی ووشو اعلام کرد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سیفی به سادگی مدال طلای وزن 65 کیلوگرم ووشو بازیهای آسیایی را کسب می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، حسین اوجاقی با اشاره به عملکرد ووشوکاران ایرانی در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: هر 4 نماینده ایران خیلی خوب جنگیدند و از جان مایه گذاشتند. البته نظر شخصی‌ام این است که عباسی رقابت را پیروز شده بود اما امتیاز را به او ندادند چون حریف کره‌ای بود و به نظر می‌رسد که می‌خواستند کره‌ای‌ها مدال بگیرند.

وی در خصوص رقابتهای پیش رو ووشوکاران ادامه داد: محمد سیفی شرایط خیلی خوبی دارد چون حریف چینی را شکست داده و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، مدال طلا خواهد گرفت. هرچند که قزاق‌ها سانداکارهای قدرتی و مشت‌زن‌های خوبی هستند اما شکست دادن آنها چندان دشوار نیست. البته مردم هم باید ما را دعا کنند.

سرمربی تیم ملی ووشو افزود: حمیدرضا لادور هم با نماینده کره رقابت دارد و از آنجا که حریف کره‌ای که سجاد عباسی را شکست داد، باید در فینال با چین مبارزه کند. بدون شک کره‌ای‌ها بر روی مدال طلای وزن 75- کیلوگرم (وزن حمیدرضا لادور) حساب باز کرده‌اند زیرا آنها به شدت به دنبال گرفتن مدال طلا هستند. با این وجود ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

اوجاقی در پایان در خصوص مبارزه لادور و آنالیز حریف گفت: ما هر روز قبل از مبارزه ملی پوشان فیلم رقبای آنها را بازبینی و آنالیز می‌کنیم. قبل از آغاز رقابت تمرین کوچکی را خواهیم داشت و با آنالیزحریفان، تاکتیک‌های لازم را برای‌شان به کار می بریم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2376319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha