۱ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۵۲

احمدی پور:

توسعه زیرساخت های تولید و اشتغال در گیلان نیازمند تلاش مضاعف است

توسعه زیرساخت های تولید و اشتغال در گیلان نیازمند تلاش مضاعف است

رشت – خبرگزاری مهر: معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداری گیلان بر توسعه زیرساخت های تولید و اشتغال در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی پور شامگاه سه شنبه در جلسه اجتماعی استان افزود: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " از سوی مقام معظم رهبری ارتقای سطح فرهنگ و اقتصاد کشور تکلیف همه مسئولان است.

 وی همچنین اصلی‌ ترین موضوع مهم کشور را اشتغال در زمینه‌ های مختلف دانست و بیان داشت: رونق فعالیت های تولیدی منجر به توسعه فرصت های شغلی و جنب و جوش بازار کسب و کار می شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداری گیلان مردم را عامل اصلی توسعه، تولید و سرمایه گذاری دانست و گفت: این استان شمالی دارای ظرفیت های بی نظیر و توانمندی های سرشاری است.

وی تاکید کرد: با شکوفایی و بهره برداری درست و بهینه از این ظرفیت ها می توان مشکل بیکاری استان را رفع کرد.

احمدی پور در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس جایگاه خاصی در نظام اسلامی دارد چراکه یادآور شهادت‌ ها، شهامت‌ ها، شجاعت‌ ها و فداکاری‌ هایی است که مردم در طول هشت سال دفاع مقدس انجام دادند.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری ارزش ها، فضیلت ها و پاکی های یاران انقلاب و پلشتی دشمن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گیلان افزود: در جنگ تحمیلی ملت ایران با اتکا به ایمان و تبعیت از رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی توانست بر فشارهای بین المللی فائق آید و هویت خود را در زیر آن همه فشار بازیابی کند.

وی همچنین با بیان اینکه دفاع مقدس اوج دلدادگی ملت به اسلام و آموزه های دینی برای حفاظت از خاک سرزمین در کنار صیانت از ایمان و اعتقاد بود، اذعان داشت: اصلی ترین عناصر پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی ایمان به نصرت خدا، وحدت، همدلی و تبعیت از ولایت فقیه  بوده است.

کد خبر 2376394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha