گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

حبیبیان در روئینگ سبک وزن چهارم شد

حبیبیان در روئینگ سبک وزن چهارم شد

عاقل حبیبیان در رده چهارم مسابقات روئینگ سبک وزن بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، فینال مسابقات روئینگ سبک وزن بازیهای آسیایی 2014 با حضور 6 شرکت کننده برگزار شد که عاقل حبیبیان در حالیکه رقابت بسیار نزدیکی با ملی‌پوش هند برای مدال برنز داشت، در رده چهارم قرار گرفت.

آرتیوم کودریاشوف از ازبکستان، دوشیانت از هند، لی هاک بئوم از کره‌جنوبی، لوک کوان هوی از هنگ کنگ، پاک چول هون از کره‌شمالی و عاقل حبیبیان از ایران شرکت کنندگانی بودند که به ترتیب در خطوط یک تا شش قرار داشتند که در نهایت مدال‌های طلا، نقره و برنز به ترتیب به هنگ کنگ، کره‌جنوبی و هند رسید.

این مسابقه در حالی برگزار شد که باران شدیدی در دریاچه "چونگ جو تانگیئوم" می‌بارید اما 1100 صندلی تماشاگران که همگی کره‌ای هم بودند، پر بود. رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.



 

کد خبر 2376436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha