۲ مهر ۱۳۹۳، ۹:۴۹

نوبخت:

اعتبارات عمرانی استانها به طور کامل تخصیص یافت

اعتبارات عمرانی استانها به طور کامل تخصیص یافت

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی رئیس جمهور گفت: اعتبارات عمرانی استان ها به رغم وجود مشکلات بسیار، به طور کامل تخصیص یافت تا در رابطه با پرداخت حقوق کارمندان مشکلی وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت شامگاه سه شنبه در جمع فرهنگیان استان کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس مصوبه جدید دولت فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام آموزش و پرورش قرار دارند.

وی با اشاره به جایگاه و مقام ارزنده فرهنگیان این مصوبه را یک اقدام کوچک برای قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت عنوان کرد.

نوبخت در ادامه به تلاش های گسترده دولت برای رفع مشکل بیکاری جوانان اشاره کرد و افزود: مسئله اشتغال جوانان امری است که دولت به صورت ویژه ای به آن توجه دارد و امیدواریم در آینده شاهد بهبود وضعیت اشتغال باشیم.

سخنگوی دولت همچنین خاطر نشان کرد: حل مشکلات فرهنگیان و پرداخت مطالبات آنها نیز در اولویت است که در همین راستا 10 هزار میلیارد تومان در اواخر  سال گذشته در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شد.

وی در ادامه به شرایط حساس کشور و مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 اشاره کرد و گفت: باید با یاری خداوند در برابر تحریم های ناجوانمردانه دشمنان مقاومت کنیم تا انشاء الله بتوانیم به تدریج تحریم ها را از بین ببریم.

معاون برنامه ریزی رئیس جمهور افزود: ملت ما قدرت ایمان و استقامت خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس به اثبات رسانده است، لذا قطعا خواهد توانست از شرایط سخت فعلی نیز سربلند بیرون بیاید.

 نوبخت در پایان یادآور شد: اعتبارات عمرانی استان ها با وجود مشکلات بسیاری که وجود دارد به طور کامل تخصیص یافت تا در رابطه با پرداخت حقوق کارمندان مشکلی وجود نداشته باشد.

کد خبر 2376517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha