۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۱

خامنوی:

جامعه نیکوکاری ابرار در 15 استان تشکیل شد

جامعه نیکوکاری ابرار در 15 استان تشکیل شد

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار ایران ا ز تشکیل جامعه نیکوکاری در 15 استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اصغر خامنوی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع اعضای هیئت اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به تشکیل جامعه نیکوکاری ابرار در مازندران افزود: از اواخر دور ششم مجلس نمایندگان با تشویق و همراهی اتاق تصمیم گرفته شد تا کار خیر بیشتر ترویج یابد و بر همین اساس جامعه نیکو کاری ابرار پایه گذاری شد و از سال 88 شروع به کار کرده است.

مدیر عامل جامعه نیکوکاری ابرار با اشاره به این که حمایت تحصیلی و ایجادکار آفرینی در مناطق محروم برای رفع محرومیت 2 اولویت مهم این تشکل است گفت: از سال 91 بورس تحصیلی در ابرار شروع و به صورت فعالتر در سال گذشته در 5 اتاق و در حال حاضر در 15 اتاق در حال برنامه ریزی است.

وی گفت : اطلاعات افراد از طریق آموزش و پرورش ،کمیته امداد ،بهزیستی استانها جمع آوری و افراد مورد نظر در سطح دبیرستان و دانشگاه تحت پوشش قرار می گیرند.

خامنوی گفت:بر اساس اطلاعاتی که داده شد مشمولین بورس مشخص و شهریه مورد نیاز آنان مستقیما به حساب آنان ریخته می شود.

وی میزان شهریه دانشجویان را 150 هزارتومان و شهریه  ای که به حسای دبیرستانیها ریخته می شود را 80 هزارتومان برشمرد.

خامنوی شرط اعطای بورس را پیگیری و ادامه تحصیل این افراد برشمرد و گفت : این افراد در امر تحصیل نباید وقفه و پس روی داشته باشند.

این مقام مسئول گفت : اشتغال جوانان جویای کار در روستاهای دور افتاده و جوانان نیازمند از دیگر برنامه های این جامعه است که بوسیله افراد و سرمایه گذاران حامی اتاق بازرگانی حمایت می شود و امسال با شروع سال تحصیلی، اعطای بورس تحصیلی در اتاق بازرگانی مازندران کلید زده شده است.

کد خبر 2377046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha