۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷

نجفی قدسی:

طلبه‌های حافظ قرآن افتخار حوزه علمیه هستند

طلبه‌های حافظ قرآن افتخار حوزه علمیه هستند

قم - خبرگزاری مهر: مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره)، طلبه‌های حافظ قرآن را افتخار حوزه علمیه دانست و گفت: وجود این همه حافظ قرآن از برکات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی نجفی قدسی در نخستین جلسه مجمع طلاب حافظ قرآن در سال تحصیلی 93-94 که شامگاه چهارشنبه با حضور آیت الله مقتدایی در دار القرآن علامه طباطبایی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه مجمع حافظان قرآن با افتتاح دارالقرآن علامه طباطبایی کار خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: در طول این مدت مجمع حافظان کلاس‌های متنوع و جلسات متعددی را در این مکان برگزار کرده است.

آغاز کار دوره جدید کلاس‌های مجمع طلاب حافظ قرآن

وی با اشاره به اینکه امروز دوره جدید کلاس‌های این مجمع آغاز می‌شود، افزود: کلاس‌های قرآنی چون تفسیر قرآن، ارتقای حفظ و حسن تلاوت قرآن برای متقاضیان پیش بینی شده است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی در ادامه با بیان اینکه در کلاس‌ها از اساتید برجسته حوزه استفاده خواهیم کرد، گفت: سعی می‌کنیم تا جلسات مجمع به طور منظم ماهانه برگزار شود و این حرکت با هماهنگی مسؤلین حوزه و با بهره‌مندی بزرگان حوزه در بهترین شکل و کیفیت پیش برود.

وی دارالقرآن علامه طباطبایی را مکان مناسبی برای فعالیت‌های قرآنی عنوان کرد و افزود: حافظان قرآن می‌توانند برای تشکیل کلاس‌ها و جلسات خود از این مکان استفاده کنند.

نجفی قدسی، طلاب حافظ قرآن را افتخاری برای حوزه‌های علمیه بر شمرد و گفت: برخی از این حافظان چنان مهارت دارند که با بیان شماره صفحه و آیه آن را قرائت می‌کنند.

وجود حافظان قرآن از برکت انقلاب است

وی تصریح کرد: وجود این همه حافظ قرآن که روز به روز بر تعدادشان افزوده می‌شود از برکات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی خطاب به حافظان قرآن گفت: کلاس‌ها را جدی بگیرید که اگر این مجمع به طور جدی به فعالیت‌هایش ادامه دهد، امید داریم بتواند در راستای رفع مشکلات شما گام‌هایی را بردارد و در راستای ارتقای همه جانبه تلاش کند.

 

کد خبر 2377318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha